۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۱۲۱۰

ضرورت تسریع در تکمیل طرح ها و پروژه های حوزه بهداشتی و درمانی

در دیدار وزیر بهداشت و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت تسریع در تکمیل طرح ها و پروژه های مختلف حوزه بهداشتی و درمانی تاکید شد.
ضرورت تسریع در تکمیل طرح ها و پروژه های حوزه بهداشتی و درمانی
به گزارش پایگاه خبری خبردارو  در این دیدار که عصر دیروز  با حضور دکتر سعید نمکی  وزیر بهداشت، دکتر همتی معاون حقوقی و امور مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دفتر وزیر بهداشت برگزار شد، مهمترین مسائل و چالش های بهداشتی و درمانی حوزه های انتخابی نمایندگان مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار، وکلای ملت مواردی همچون تکمیل پروژ ها و طرح های در دست اجرا، تامین اعتبارات لازم برای طرحهای زیرساختی و زیربنایی بهداشت و درمان، تامین نیروی متخصص در مناطق کم برخوردار و افزایش ظرفیتهای کمی وکیفی بخش درمان شهرستانها و مناطق محروم را ذکر کردند. 

همچنین در این ملاقات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با برشمردن فعالیت ها و خدمات مناسب وزارت بهداشت، تمهیدات بی نظیر این وزارتخانه در مقابله با تروریسم اقتصادی و تحریم گسترده کشور، عملکرد شایسته و جهادی وزیر بهداشت و مجموعه تابعه را مورد تقدیر قرار دادند بر تداوم ای حرکت را خواستار شدند.

در ادامه دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشریح پاره ای از دستاوردهای وزارت بهداشت در دوران تحریم، بر عزم این وزارتخانه برای شکستن سد تحریم و تهدید تاکید کرد.
 وی با اشاره به تامین دارو در شرایط تحریم و نداشتن مشکلات ملموس در این حوزه، آن را ناشی از خودباوری جوانان و نخبگان جامعه، همدلی مردم و عنایات خاص الهی توصیف کرد.

همچنین در این دیدار ، وزیر بهداشت با بررسی چالش ها و درخواستهای وکلای ملت، بر عزم وزارت بهداشت برای تسریع در تکمیل طرح ها و پروژه های حوزه بهداشتی و درمانی به ویژه در مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

 دکتر نمکی ضمن بررسی کامل مسائل مطروحه نمایندگان، معاونتهای مرتبط را موظف به اجرای سریع موارد در خواستی و ارائه گزارش آن در اسرع وقت کرد.

انتهای پیام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما