۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۱۲۱۱

کسب نشان برنزین مدل تعالی منابع انسانی از سوی وزارت بهداشت

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در چهارمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی که در دی ماه ۱۳۹۸ توسط دانشگاه تهران برگزار شد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق به کسب رتبه پنجم از بین ۴۲ سازمان و شرکت متقاضی دریافت جایزه مدل ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی شد.
کسب نشان برنزین مدل تعالی منابع انسانی از سوی وزارت بهداشت

 
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، دکتر محمد رضا ملکی با بیان اینکه نشان برنزین C3  این دوره به وزارت بهداشت اهداء شد، افزود: جهت سنجش سطح بلوغ فرآیندهای منابع انسانی ازمدل34000 استفاده شد که هدف از آن بررسی نظام‌مند، جامع و یکپارچه سیستم منابع انسانی با رویکرد علمی است.

دکتر ملکی ادامه داد:  مدل 34000 از جمله استانداردهایی است که اخیرا مورد استفاده شرکت‌ها به منظور ارزیابی و ارتقای سیستم منابع انسانی قرار گرفته است.

وی ویژگی‌های خاص استاندارد و سلسله مراتبی بودن آن و نیز تعریف دقیق اقدامات و توانمندی‌هایی که شرکت‌ها در هر سطح برای اجرا و ارتقای سیستم منابع انسانی بدان نیازمندند هستند را از جمله مهم‌ ترین ویژگی های این استاندارد عنوان کرد و افزود: مدل 34000 علاوه بر 16 فرآیند منابع انسانی که 20000 امتیاز دارد، شامل 12 متغیر در حوزه نتایج و نگرش‌های منابع انسانی است که 14000 امتیاز دارد و در 5 سطح بلوغ وضعیت سازمان را ارزیابی کرده و تعالی می بخشد.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان تصریح کرد: این دستاورد مرهون حمایت های مدیریتی معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی وزارت و تلاش همکاران اداره کل منابع انسانی، مرکز توسعه و تحول اداری، مدیریت امور مالی، مدیریت خدمات پشتیبانی و مرکز تحقیقات منابع انسانی سلامت است.
انتهای پیام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما