کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازگشت ایرانیان مقیم چین

16 بهمن 1398 ساعت 10:39

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از بازگشت ایرانیان مقیم چین به کشور خبر داد و گفت: هیچ مورد مشکوکی از کرونا ویروس جدید در بین این افراد دیده نشده است.


به گزارش پایگاه خبری خبردارو، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، از بازگرداندن دانشجویان ایرانی به کشور بامداد امروز خبر داد و گفت: این افراد پس از ورود به کشور برای انجام اقدامات و بررسی‌های اولیه به مکانی نزدیک به فرودگاه اعزام شده اند.
وی با بیان اینکه پس از انجام اقدامات اولیه و صدور مجوز توسط تیم مراقبت بهداشتی در این زمینه افراد به محل قرنطینه اعزام خواهند شد، افزود: زمان قرنطیه افراد دو هفته خواهد بود و پس از آن با اطمینان از عدم ابتلا آن‌ها به کرونا ویروس اقدامات برای بازگشت افراد به کانون خانواده هایشان صورت می‌گیرد.
جهانپور در پاسخ به این سوال که چرا این افراد از ابتدا به مکان قرنطینه منتقل نشدند، تصریح کرد: این افراد نباید وارد محوطه فرودگاه می‌شدند از این رو برای انجام اقدامات اولیه در مکانی نزدیک به فرودگاه استقرار صورت گرفت.
وی با بیان اینکه هیچ یک از افراد تاکنون علائمی از ابتلا به کرونا ویروس جدید نداشته اند، گفت: هیچ مورد مشکوکی در بین افراد منتقل شده به این دیده نشده است.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت یادآور شد: تیم پزشکی همراه این افراد تحت مراقبت‌های پزشکی لازم نسبت به انتقال افراد اقدام کرده اند.
 


کد مطلب: 1274

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/1274/بازگشت-ایرانیان-مقیم-چین

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir