۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۱۳۹۳

مرادی: شیوع کرونا در استان هرمزگان وضعیت فوق قرمز دارد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: استان هرمزگان در خصوص شیوع این ویروس وضعیت فوق قرمز و بحرانی دارد.
مرادی: شیوع کرونا در استان هرمزگان وضعیت فوق قرمز دارد
به گزارش پایکاه خبری خبردارو، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس در نطق میان دستور جلسه امروز مجلس گفت: در ابتدای آغاز به کار مجلس یازدهم قرار داریم. مردم به این مجلس امیدوار هستند؛ این مردم توقع کار و تلاش و دلسوزی از این مجلس دارند.
وی با انتقاد از دولت افزود: دولت روحانی نتوانست قیمت ارز و سکه را کنترل کند و بازار مسکن را سامان دهد. این دولت نتوانست قیمت و کیفیت خودرو را کنترل کند. در کنار اینها در وضعیت اشتغال و بیکاری هم رکورددار شده‌ایم. قیمت کالاها و ارزاق مردم به صورت روزانه افزایش پیدا می‌کند. ارزش پول ملی که هویت ملی ماست به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است.
نماینده مردم بندرعباس ادامه داد: امروز تمام استان‌های کشور از نحوه مدیریت شما شکوه دارند در استان هرمزگان مردم بیشترین بی حرمتی را از سوی دولت شما شاهد بودند مردم این استان پالایشگاه و صنایع و مناطق آزاد دارند ولی در زمینه اشتغال، اقتصاد، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش وضعیت مناسبی ندارند، دریا دارند ولی از صیادی خبری نیست؛ اسکله و بندر دارند ولی تجار و ملوانان از بی‌عدالتی و بی توجهی دولت شما خسته هستند.
مرادی با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع کرونا در استان هرمزگان عنوان کرد: در شیوع کرونا در استان وضعیت فوق قرمز و بحران شاهد هستیم. مسبب اصلی از بین رفتن جان مردم در استان من شخص شما هستید که بی جهت وضعیت استان را سفید اعلام کرده و حساسیت‌ها را کاهش دادید. شما حاضر نشدید استان‌هایی مانند رمزگان خودشان تصمیم بگیرند. برای نجات جان مردم اعتبارات حوزه بهداشت و درمان را آزاد کنید. اجازه بدهید پرستاران و کادر پزشکی و کادر بهداشت و درمان به حقوق خود برسند؛ مردم انتظاراتی دارند که امید به خدا این انتظارات در مجلس یازدهم جامه عمل خواهد دید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما