کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشست مجازی کمیته تجاری سازی انجمن شرکت های دانش بنیان سلامت تهران برگزار شد

جستجوی سرمایه گذار برای چهار طرح فناورانه حوزه سلامت

4 مرداد 1399 ساعت 11:57

دومین نشست کمیته تجاری سازی انجمن شرکتهای دانش بنیان حوزه سلامت تهران سی تیر ماه به صورت مجازی و با ارایه 4 طرح فناورانه و حضور 26 سرمایه گذار، صندوق و نماینده بانک ها برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری خبردارو به نقل از  روابط عمومی انجمن شرکت های دانش بنیان سلامت تهران، در ابتدای نشست حسین وطنپور رئیس هیات مدیره انجمن به حاضران در نشست سرمایه گذاران، نوآوران و فناورها خوشامد گفت و با بیان اینکه دومین جلسه کمیته تجاری سازی در سال جاری به دلیل شیوع موج دوم ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: شرایط شیوع بیماری به نحوی است که بهتر دیدیم برای حفظ سلامت اعضا از جمع شدن افراد به دور همدیگر جلوگیری کرده و جلسه را به صورت مجازی برگزار کنیم. خوشحالیم که اعضای کمیته و سرمایه گذاران نیز همراهی کردند و این جلسه با حضور حداکثر اعضا در حال برگزاری است.
در ادامه شاهرخ مهدوی دبیر انجمن نیز به ارائه گزارشی از فعالیت و دستاوردهای نشست های اخیر کمیته تجاری سازی پرداخت و گفت: در سال جاری تصمیم بر آن شد تا جهت افزایش سهولت و راحتی ارتباط میان سرمایه گذاران و فناوران کمیته تجاری سازی با نظم و سیاق جدید برگزار شود که موفق شدیم در نشستی که ابتدای تابستان برگزار شد به خوبی روال جدید را پیاده سازی کنیم. متاسفانه موج دوم ویروس کرونا اعضا و رئیس هیات مدیره را مجاب ساخت تا جلسه به صورت مجازی برگزار شود. با این وجود دفترچه اطلاعات فناورها و اطلاعات مکفی هر طرح و ایده برای سرمایه گذارها ارسال شده است.
او افزود: برای امروز 4 طرح در نظر گرفته شده است و از فناورها و نوآوران نیز خواسته شده طبق زمانبندی به معرفی طرح های خود بپردازند و پس از آن سرمایه گذاران نیز سوالات خودشان را مطرح کنند.
در این نشست بهاره مازندرانی طرح آموزش، پیگیری و پایش بیمار با عنوان بهزی ، سعید بیات طرح سیستم هوشمند دستیار جراح از شرکت دانش بنیان بیتا نگار افزار، شاهرخ خجسته فر طرح ارتز سه کاره پاشنه و عباس نعیمی طرح محلول شناساگر گیاهی ماده مضر جوش شیرین در نان های سنتی از شرکت ایده تجهیز سبز خزر را ارائه کردند.
در خلال نشست وطنپور ضمن تبریک به جناب آقای فرهادی، انتصاب شایسته ایشان به عنوان مدیرعامل صندوق غیر دولتی پژوهش و فناوری سلامت ثامن را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد این صندوق نیز همیشه در جلسات کمیته تجاری سازی حضور موثری داشته و جناب آقای شاهپوری مقدم ریاست پیشین صندوق فناورها را از توصیه های ارزشمند خود بهره مند می ساخت. او در ادامه از مدیرعامل جدید صندوق غیردولتی پژهش و فناوری سلامت ثامن درخواست کرد به معرفی صندوق و فعالیت هایش بپردازد.
فرهادی نیز ضمن قدردانی از رئیس هیات مدیره انجمن به معرفی صندوق پرداخت و گفت: صندوق با یاری خداوند بزرگ و تاکید معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به همت بخش خصوصی و شرکت داروسازی ثامن در اداره ثبت شرکتهای مشهد به ثبت رسید. از ابتدای سال 1389 نیز به ارائه تسهیلات به پژوهشگران و محققان متقاضی پرداخت. اکنون نیز آماده و پذیرای طرح های پژوهشی و فنآور شرکتهای دانش بنیان و افراد حقیقی و حقوقی در زمینه تولید دارو و تجهیزات پزشکی جهت بهبود بهداشت و سلامت جامعه هستیم.
او افزود: هدف این صندوق حمایت از صاحبان ایده و کار آفرینان است تا بتوانند ایده خود را به تولید انبوه رسانده و به بازار عرضه کنند.
در پایان نشست مجازی شاهرخ مهدوی دبیر انجمن، از سرمایه گذارانی که علاقه مند به سرمایه گذاری روی طرح های ارائه شده هستند دعوت کرد تا با هماهنگی دبیرخانه جلسات B2B را جهت کسب اطلاعات بیشتر با فناوران به صورت حضوری یا مجازی برگزار کنند.
 


کد مطلب: 1451

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/1451/جستجوی-سرمایه-گذار-چهار-طرح-فناورانه-حوزه-سلامت

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir