۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۱۶۱۲
مدیرعامل شرکت درمان آرا:

شرکت های دانش بنیان موج بعدی در صنعت دارو و سلامت را شکل می دهند

صدری در خصوص ظرفیت شرکت های دانش بنیان گفت: برداشت بنده این است که شرکت های دانش بنیان، موج بعدی در صنعت سلامت را شکل می دهند. ظرفیت بالا، نیروهای جوان، علم و چابکی شرکت های دانش بنیان، باعث می شود که در شکل دهی فضای آتی صنعت، تاثیرگذارتر باشند.
شرکت های دانش بنیان موج بعدی در صنعت دارو و سلامت را شکل می دهند
نریمان صدری، مدیرعامل شرکت «درمان آرا» و مدیر ارشد استراتژی گروه توسعه اقتصادی «را دارو» در گفت و گو با خبرنگار خبردارو، گفت: شرکت «درمان آرا» در زمینه جمع آوری، پالایش و واردات داروهای مشتق از پلاسما فعالیت داشته و همچنین نماینده شرکت های «نستله هلث ساینس» (Nestlé Health Science) و «بی براون» (B. Braun) در ایران می باشد. شرکت های نستله و بی براون نیز در زمینه درمانی برای بیماری های متابولیک کودکان و همچنین راه حل های درمانی که در بیمارستان ها استفاده می شود، فعالیت می کنند.
صدری در ادامه افزود: گروه توسعه اقتصادی «را دارو» یک شرکت سرمایه گذاری فعال در زمینه تولید، واردات و توسعه در صنعت دارویی است که در شرکت «درمان آرا» و چندین شرکت دیگر، سرمایه گذاری نموده است.
وی با اشاره به فعالیت های شرکت «درمان آرا» گفت: شرکت «درمان آرا» با توجه به اینکه به صورت تخصصی در صنعت پلاسما فعالیت می کند، پذیرای هر طرحی در زمینه پلاسما و داروهای مشتق از پلاسما می باشد. علاوه بر فعالیت تخصصی، این شرکت در زمینه عمومی، در تمامی طرح های استارت آپ و دانش بنیان در صنعت سلامت نیز سرمایه گذاری می کند؛ این سرمایه گذاری ها، پس از ارزیابی طرح در زمینه ایجاد ارزش افزوده، صورت می گیرد.
مدیرعامل «درمان آرا» در خصوص ظرفیت شرکت های دانش بنیان گفت: برداشت بنده این است که شرکت های دانش بنیان، موج بعدی در صنعت سلامت را شکل می دهند. ظرفیت بالا، نیروهای جوان، علم و چابکی شرکت های دانش بنیان، باعث می شود که در شکل دهی فضای آتی صنعت، تاثیرگذارتر باشند.
وی با تأکید بر اینکه انتظار می رود شرکت های دانش بنیان چابکی خود را حفظ کنند، گفت: این شرکت ها باید با برقراری ارتباط و ایجاد گفت و گو با شرکت های سنتی، تصمیم گیران و دانشگاه ها، نیازسنجی نموده و دانش و توانمندی خود را در جهت نیازهای فعلی و آتی صنعت استفاده کنند.
صدری در پایان افزود: پیشنهاد می کنم شرکت های دانش بنیان در برخی پلت فرم ها با هم، هم افزایی داشته باشند. در حال حاضر، دیده می شود که روی یک مسئله خاص، مراکز رشد مختلف کار می کنند و هیچ گفت و گویی بین این شرکت های کوچک برقرار نیست. انتظار من این است که این شرکت ها از پلت فرم های موجود استفاده کنند و با همدیگر هم افزایی منابع داشته باشند تا در مراکز مختلف، چندین بار روی یک مقوله، کار تکراری انجام نشود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما