۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۱۶۵

روش آزمایش بیومارکر HER۲ را برای سرطان سینه و معده آغاز می کند

روش  آزمایش بیومارکر HER۲ را برای سرطان سینه و معده آغاز می کند
به گزارش پایگاه خبری «خبردارو» به نقل از فارما تایمز:
Roche یک آزمایش جدید را راه اندازی کرده است که میتواند نمانگر روش  HER2 را در سرطان سینه و معده در انگلیس تشخیص دهد.
HER2 - گیرنده 2 فاکتور رشد اپیدرمی انسان - یک شاخص بیومارکر مهم در سرطان های سینه و معده است و تشخیص و مهار آن می تواند به مدیریت موثر سرطان های مهاجم مانند سینه و معده کمک کند.
این تست، DENTAL VENTANA HER2 Dual ISH DNA Probe Cocktail طراحی شده است تا در همان روز تکمیل شود و به پزشکان کمک کند تا نتایج راخیلی  سریعتر از روش های آزمایش تایید کننده برای HER2 که در حال حاضر چند هفته طول میکشد  این روش با استفاده از میکروسکوپ نوری، یازمیکروسکوپ فلورسانس اختصاصی انجام می شود.
مایکل هویر، مدیر اجرایی Roche Diagnostics، گفت: "تست" پیشرفت تعهد Roche به مراقبت های شخصی با ارائه اطلاعات بحرانی در مورد گزینه های درمان برای بیماران مبتلا به سرطان سینه و معده سریعتر است. " نتایج تستها سریع در مبارزه با سرطان بسیار مهم است و هر روز اضافی که یک پزشک و یک بیمار باید منتظر نتایج آزمایشات باشد یک روز طولانی باشد.
بیش از 55000 مورد جدید سرطان پستان در انگلستان در سال 2015 و بیش از 11500 مرگ و میر ناشی از سرطان پستان در انگلستان در سال 2016 وجود دارد. حدود 13 تا 20 درصد از زنان مبتلا به سرطان پستان HER2 مثبت هستند.
این روش آزمایش در حال حاضر در اروپا، خاورمیانه و آفریقا، و همچنین آمریکای لاتین و آسیا و اقیانوسیه آغاز می شود و پس از آن برای تصویب به اداره غذا و دارو ایالات متحده ارسال می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما