کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران: قاچاق دارو نسبت به گذشته بسیار کاهش داشته است

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان , 26 مهر 1399 ساعت 12:50

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با تأکید بر مقابله شبانه‌روزی این پلیس با قاچاقچیان دارو، عرضه‌کنندگان داروهای تاریخ مصرف گذشته و تقلبی، گفت: قاچاق دارو نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است.


به گزارش پایگاه خبری خبردارو، سرهنگ علی ولیپور گودرزی درباره اقدامات پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در مقابله با دلالان دارو در مناطقی همچون ناصرخسرو و مقابله با قاچاق دارو، اظهار کرد: معاونتی با عنوان "معاونت اطلاعات اقتصادی" در پلیس امنیت اقتصادی وجود دارد و موارد مذکور درباره فعالیتهای باندهای قاچاق دارو و توزیع داروهای تاریخ مصرف گذشته به طور جدی توسط این پلیس رصد می‌شود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: مقابله با عرضه داروهای تاریخ مصرف گذشته، تقلبی و گران‌فروشی آنها از اهم وظایف پلیس امنیت اقتصادی است و با توجه به اینکه این موارد به طور مستقیم با سلامت هموطنان ارتباط دارد، به صورت روزانه اقداماتمان را در این رابطه انجام می‌دهیم.
وی متذکر شد: قاچاق دارو نسبت به گذشته بسیار کمتر شده و یکی دو باند نیز در سال جاری توسط پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در این رابطه منهدم شده و اعضای آن بازداشت شدند.
این مقام انتظامی یادآور شد: بازار ناصرخسرو و فعالیت دلالان دارو در آنجا نیز توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی همواره رصد می‌شود.


کد مطلب: 1652

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/1652/رئیس-پلیس-امنیت-اقتصادی-تهران-قاچاق-دارو-نسبت-گذشته-بسیار-کاهش-داشته

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir