۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۱۷۴۰
عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

وزارت بهداشت به تنهایی قادر به رفع معضل کرونا نیست

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح کشور در مقابله با شیوع کرونا عملکرد خوبی دارد، گفت: این وزارتخانه به تنهایی نمی‌تواند معضل کرونا را رفع کند.
وزارت بهداشت به تنهایی قادر به رفع معضل کرونا نیست
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، حسن رزمیان مقدم با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر همراهی همه دستگاه ها با وزارت بهداشت جهت مقابله با بیماری کرونا خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت به تنهایی نمی‌تواند معضل کرونا را حل کند و همه بخش‌های دولت و حاکمیت باید دست به دست هم دهند و مشکلات در این زمینه را حل کنند.
وی ادامه داد: وقتی مبلغ تخصیص داده شده برای کرونا هنوز به طور کامل به وزارت بهداشت پرداخت نشده چگونه و با کدام بودجه می‌تواند کار کند؟
مقدم اضافه کرد: وزیر بهداشت باید اعلام کند چه میزان پول پرداخت نشده تا ما بدانیم مقصر اصلی کیست و در مجلس ما آماده همه گونه همکاری با وزارت بهداشت جهت رفع مشکلات هستیم.
نماینده درگز در مجلس یازدهم در ادامه ضمن اشاره به ضعیف بودن مدیریت بهداشت و درمان در این شهرستان، تاکید کرد: یک شهرستان کوچک مرزی در وضعیت ضعیفی قرار دارد که باید مسئولین امر در این زمینه سریعا رسیدگی کنند.

 
مرجع : وزارت بهداشت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما