۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۱۷۷۰

ارائه انسولین، فقط با نسخه و آزمایش معتبر

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: در داروخانه‌های هلال احمر، نماینده بیمه مستقر است و این امر در توزیع انسولین مورد نیاز بیماران تسهیل‌گری می‌کند و با تشکیل پرونده به راحتی این دارو در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.
ارائه انسولین، فقط با نسخه و آزمایش معتبر
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، محمد نصیری با اشاره به نحوه توزیع انسولین در سطح داروخانه‌های جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این فرایند همانند گذشته و با در دست داشتن نسخه معتبر توسط مراجعه کنندگان انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: در هفته‌‌های گذشته هیچ تغییری در سهمیه اختصاص یافته از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در رابطه با انسولین به داروخانه‌های استان تهران صورت نگرفته است هر چند درخواست همیشگی ما این است که سهمیه بیشتری برای این دارو در داروخانه‌های هلال احمر اختصاص یابد.
نصیری افزود: در داروخانه‌های هلال احمر، نماینده بیمه مستقر است و این امر در توزیع انسولین مورد نیاز بیماران تسهیلگری می‌کند و با تشکیل پرونده به راحتی این دارو در اختیار این افراد قرار می‌گیرد. کمبودی در داروی انسولین در داروخانه‌های هلال احمر وجود ندارد و بیماران با داشتن نسخه می‌توانند داروی خود را تهیه کنند.
سخنگوی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت داروخانه‌های هلال احمر و مراجعه روازنه قابل توجه بیماران لذا از مسئولان مربوط در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی درخواست می‌شود با افزایش سهیمه انسولین در داروخانه‌های هلال موافقت کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما