۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۸۰۳

۹۰ درصد تجهیزات پزشکی کشور توسط شرکت های دانش بنیان تولید می شود

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۹۰ درصد تجهیزات پزشکی کشور توسط شرکت های دانش بنیان تولید می شود.
۹۰ درصد تجهیزات پزشکی کشور توسط شرکت های دانش بنیان تولید می شود
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، دکترقاسم جان بابایی طی دیداری با استاندار خراسان شمالی با اعلام رضایت از عملکرد مطلوب کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: در بازدید از بیمارستان شهرستان اسفراین و امام حسن بجنورد با کادری بسیار متخصص و متعهد و مجرب روبه‌رو شدیم که باید قدردان چنین تیمی در استان باشیم.
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابیان اینکه ۹۰ درصد تجهیزات پزشکی کشور توسط شرکت‌های دانش‌بنیان تولید می‌شود، تصریح کرد: به‌زودی تجهیزاتی به بیمارستان‌های خراسان شمالی اختصاص می‌یابد.
استاندار خراسان شمالی: ماسک ۱۳۵۰ تومانی را ۹۰۰ تومان عرضه کرده ایم
استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار بر ضرورت افزایش اعتبارات، تجهیزات و امکانات حوزه درمان همپای سایر استان‌ها تأکید کرد و گفت: در حوزه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا شاهد همراهی و همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی استان بودیم.
وی تخصیص امکانات، تجهیزات و اعتبارات در حوزه درمان را به‌عنوان یک مطالبه اصلی از وزارت بهداشت مطرح و تصریح کرد: امیدواریم در تخصیص امکانات خراسان شمالی پایین‌تر از سایر استان‌ها قرار نگیرد و به یک چشم دیده شود.
شجاعی به اقدامات شاخص در حوزه مبارزه با بیماری کرونا در سطح استان اشاره و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین این اقدامات، راه‌اندازی ۱۲ واحد تولید اقلام بهداشتی و فروش ماسک تولید استان به قیمت ۹۰۰ تومان است در حالی که قیمت مصوب وزارت صمت ۱۳۵۰ تومان بود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما