۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۲۱۳۱
دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا:

تزریق واکسن کرونا در ایران حداکثر تا ۲۰ روز دیگر آغاز می‌شود

دبیرقرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: واکسن کرونا در نهایت تا ۲۰ روز دیگر وارد کشور می‌شود و واکسیناسیون آغاز خواهد شد.
تزریق واکسن کرونا در ایران حداکثر تا ۲۰ روز دیگر آغاز می‌شود
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، بابک دین پرست روز سه شنبه در حاشیه هشتمین نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا به خبرنگاران گفت: در این نشست، بانک مرکزی و وزارت بهداشت آخرین گزارش از این وضعیت را ارائه کردند و همه وزارتخانه‌ها بر اساس مصوبات، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند تا واکسن مورد نظر وارد و واکسیناسیون آغاز شود.
وی افزود: اقدامات لازم برای تامین واکسن به عمل آمده و حداکثر، تا ۲۰ روز دیگر واکسن‌های مدنظر وارد کشور و واکسیناسیون آغاز می‌شود.
دین پرست بررسی روند اجرای مصوبات جلسه هفتم قرارگاه را یکی از دستور کار نشست قبلی قرارگاه عملیاتی عنوان کرد و اظهارداشت: با پیگیری‌های انجام شده، همه چهل و یک مصوبه در رابطه با موضوعات مختلف قرارگاه جز یک مصوبه اجرا شد که آن هم تا آخر هفته عملیاتی می‌شود.
دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اضافه کرد: با توجه به گزارش ارائه شده در نشست، همه مصوبات مربوط به هفت جلسه قبلی قرارگاه، اجرایی و برای رییس‌جمهوری ارسال شد.
دین پرست تصریح کرد:  امروز در ارتباط با بررسی و تدوین دستورالعمل‌های ویژه برای تعطیلات نوروزی، پیشنهادات متفاوتی درباره نحوه برنامه‌ریزی برای انجام سفرها با رعایت پروتکل‌ها، فعالیت صنوف و بخش‌های گردشگری ارائه و قرار شد کمیته امنیتی و اجتماعی طرح‌های پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی را بررسی و برای تصویب به ستاد اصلی ارائه کند.
وی ادامه داد: در ارتباط با فعالیت صنوف هم قرار شد وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری اتاق اصناف یک بسته پیشنهادی برای تصویب بیاورد تا در پایان امسال بتوانیم حداکثر امکانات را در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم.
دین پرست خاطرنشان کرد: برای ساماندهی دستفروشان که در ایام پایانی سال در به این شیوه امرار معاش می‌کنند، مقرر شد کمیته مشترکی از نمایندگان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اتاق اصناف و وزارت صنعت معدن و تجارت تشکیل شود. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما