کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صادرات ۵ میلیون یورویی تجهیزات پزشکی ایران به اندونزی

خبرگزاری ايرنا , 28 بهمن 1399 ساعت 13:32

قرارداد فروش ۵ میلیون یورویی تجهیزات پزشکی بین یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس و یک شرکت اندونزیایی منعقد شد.


به گزارش پایگاه خبری خبردارو، قرارداد فروش ۷۰۰ دستگاه همودیالیز بین شرکت اریا طب فیروز و شرکت BARAKAH MEDICA UNSANTRA از کشور اندونزی امروز سه شنبه با حضور سفیر کشور اندونزی و رییس پارک فناوری پردیس و نمایندگان شرکت های طرف قرارداد، در حاشیه سومین نشست سرمایه گذاری فناوری ( TIM۲۰۲۱) به امضا رسید. 
در این قرارداد مقرر شد تعداد ۷۰۰ دستگاه همودیالیز ساخت این شرکت در مدت پنج سال تولید و در اختیار شرکت BARAKAH MEDICA UNSANTRA قرار گیرد.
این شرکت که یکی از شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس است، با کمک و همکاری یکی از بروکرهای فناوری مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس با استفاده از توان تخصصی خود و همکاری این برورکر فناوری این قرارداد را به امضا رساند.
مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس یکی از مراکز ذیل پارک فناوری پردیس است که وظیفه توسعه بازار داخلی و بین‌المللی شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس را عهده دار است.
سومین نشست سرمایه گذاری فناوری(TIM ۲۰۲۱ ) یکی از رویدادهای زیر مجموعه شبکه تبادل فناوری است که در سال ۱۹۹۶ بین هشت کشور مسلمان در حال توسعه شامل مالزی، ترکیه، نیجریه، ایران، مصر، اندونزی، پاکستان و بنگلادش سازمان دی هشت با هدف همکاری‌های اقتصادی میان این هشت کشور ایجاد شد.
در سال ۲۰۱۳ به پیشنهاد پارک فناوری پردیس ایران، دبیرخانه تبادل و انتقال فناوری سازمان دی هشت با عنوان d۸tten (D-۸ TECHNOLOGY TRANSFER & EXCHANGE NETWORKD۸TTEN) برای شکل‌دهی به همکاری‌های فناورانه، تبادل فناوری، ایجاد بازار برای محصولات با فناوری بالا، افزایش ظرفیت کشورها در حوزه فناوری، انتشار اطلاعات و معرفی دستاوردهای فناورانه این کشورها با یکدیگر ایجاد شد.
سومین نشست با حضور ۴۰ سرمایه گذار از ۲۱ کشور به مدت دو روز در پارک فناوری پردیس ایران در حال برگزاری است.
 


کد مطلب: 2207

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/2207/صادرات-۵-میلیون-یورویی-تجهیزات-پزشکی-ایران-اندونزی

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir