۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۲۲۷۳

کشف ۲ میلیارد تومان دارو کمیاب قاچاق در یک داروخانه‌ تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف بیش از ۶۰ هزار عدد داروی کمیاب قاچاق از یک داروخانه خبر داد و گفت: ارزش این تعداد دارو ۲ میلیارد میلیارد تومان برآورد شد.
کشف ۲ میلیارد تومان دارو کمیاب قاچاق در یک داروخانه‌ تهران
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، سرهنگ «نادر مرادی» روز شنبه در این باره اظهار داشت: به دنبال کسب  خبری مبنی بر اینکه مقادیر زیادی داروی قاچاق در انبار یک داروخانه دپو شده است، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی دقیق موضوع مشخص شد متصدی یک داروخانه با اجاره یک واحد مسکونی روبه روی واحد صنفی خود اقدام به دپوی مقادیر زیادی داروی قاچاق و غیر مجاز کرده و آنها را به قیمت های گزاف به مشتریان خود می فروشد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ادامه داد: پس از تایید صحت خبر و اخذ مجوز قضایی، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ به همراه کارشناسان اداره غذا و دارو به محل مورد نظر در حوالی خیابان «توانیر» اعزام و در بازرسی از این انبار موفق به کشف ۶۰ هزار و ۳۰۲ عدد داروی قاچاق شدند.
سرهنگ مرادی با بیان اینکه کارشناسان اداره غذا و دارو، ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۲ میلیارد تومان برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
وی یادآور شد: براساس دستور قضایی، داروخانه و انبار مذکور نیز پلمب شد.
مرجع : روابط عمومی پلیس تهران بزرگ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما