۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۲۳۰۶

نزدیک به ۶ هزار قلم داروی غیرمجاز از یک عطاری در جوانرود کشف شد

رییس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پنج هزار و ۸۰۰ قلم انواع داروهای قاچاق، ‌تقلبی، خارج از شبکه رسمی توزیع و دست‌ساز از یک مغازه عطاری در شهرستان جوانرود کشف و توقیف شد.
نزدیک به ۶ هزار قلم داروی غیرمجاز از یک عطاری در جوانرود کشف شد
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، دکتر «کیومرث رحیمی» افزود: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی به همراه مامورین پلیس امنیت عمومی جوانرود این میزان داروی غیرمجاز را کشف کردند.
وی اظهار داشت: صاحب مغازه برخی از داروها را در خودرویی که مقابل مغازه پارک شده بود نگهداری کرده و در هنگام فروش از محل نگهداری خارج می کرد که خودرو با دستور مقام قضایی بازرسی و مقدار قابل توجهی دارو در آن مشاهده و داروها توقیف شد.
رییس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: پرونده این کشف برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.
وی اظهار داشت: عطاری ها فقط مجاز به عرضه انواع گیاهان و عرقیات هستند و عرضه هرگونه دارو، انواع داروهای دست ساز و خارج از شبکه رسمی توزیع، داروهای مخدر و روانگردان و نیز اقدامات پزشکی در عطاری ممنوع است.
رحیمی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۰۸۳۳۴۲۷۸۵۴۱ بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو تماس بگیرند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم به عمل آید.
شهرستان  جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما