۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۲۴۰۶
رئیس سازمان غذا و دارو:

فروش واکسن فایزر در بازار ایران صحت ندارد

رئیس سازمان غذا و دارو با تکذیب فروش واکسن فایزر در بازار سیاه گفت: هیچ گزارش رسمی مبنی بر وجود واکسن فایزر در بازار غیر قانونی نداشتیم؛ حتی مسئول فایزر اعلام کرده است که امکان اینکه واکسن فایزر در بازار ایران وغیرقانونی به فروش برسد وجود ندارد و اعلام کردند که غیر ممکن است واکسن در بازار ایران به فروش برسد.
فروش واکسن فایزر در بازار ایران صحت ندارد
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، دکتر محمدرضا شانه ساز گفت: از خرداد نخستین محموله‌های میلیونی واکسن ایرانی را تحویل خواهیم گرفت و تزریق هموطنانمان با واکسن داخلی از آن زمان شروع می‌شود.
محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو با تکذیب فروش واکسن فایزر در بازار سیاه بیان کرد: هیچ گزارش رسمی مبنی بر وجود واکسن فایزر در بازار غیر قانونی نداشتیم؛ حتی مسئول فایزر اعلام کرده است که امکان اینکه واکسن فایزر در بازار ایران و غیرقانونی به فروش برسد وجود ندارد و اعلام کردند که غیر ممکن است واکسن در بازار ایران به فروش برسد.
وی ادامه داد: به هر حال ما نیز از قبل اعلام کرده بودیم و در بررسی های میدانی هم دیدیم که این خبر صحت ندارد و همکارانمان هم که رصد می کنند، گزارش دادند که واکسن فایزر تقلبی وقاچاق در بازار سیاه ایران نیست و بیشتر این خبر یک شایعه است و خبر را به هیچ وجه از کانال های رسمی دریافت نکردیم.
مرجع : سازمان غذا و دارو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما