۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۲۵۶۱
داروسازی دکتر عبیدی اعلام کرد؛

از سرگیری تولید داروی دیابزید

داروسازی دکتر عبیدی با رفع موانع موجود برای تولید داروی دیابزید آهسته رهش (Diabezid MR)، تولید مجدد این دارو را آغاز کرد.
از سرگیری تولید داروی دیابزید
به  گزارش پایگاه خبری خبردارو، در حال حاضر، تعداد زیادی از افراد مبتلا به دیابت از داروی دیابزید آهسته رهش (Diabezid MR)، استفاده می‌کنند و نظر به اهمیت و اثربخشی بسیار مناسب برای بیماران و نبود جایگزین مناسب دیگری در دسته دارویی سولفونیل اوره در ایران از سرگیری تولید آن از اهمیت فراوانی برخوردار است.
داروی دیابزید آهسته رهش (Diabezid MR)، به دلیل سهولت در مصرف و کارایی بالا، جزو داروهای اساسی مطرح در لیست داروهای سازمان بهداشت جهانی می‌باشد. این دارو در مقایسه با گلیبن کلامید دارای مزایایی چون کنترل موثر قند خون در طول شبانه روز، عدم هایپوگلایسمی شبانه، پیش آگهی بهتر حوادث قلبی-عروقی و خواص آنتی اکسیدانی است.
داروسازی دکتر عبیدی از سال گذشته، با توجه به محدودیت‌های به وجود آمده بر اثر تحریم‌های فراوان، با مشکلات عدیده ای از جمله تخصیص و انتقال ارز مواجه بوده است که این شرایط منجر به توقف تولید این دارو شد.
علیرغم تمام محدودیت های موجود، داروسازی دکتر عبیدی توانست پس از پیگیری‌های فراوان برای رفع مشکلات و موانع، با هماهنگی سازمان غذا و دارو مجوز تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه این دارو را دریافت کند و تولید مجدد داروی دیابزید آهسته رهش (Diabezid MR) را با کیفیتی همچون گذشته و در خور نام عبیدی از سر بگیرد.
داروسازی دکتر عبیدی همواره کوشیده تا با حفظ کیفیت، به رسالت خود که همانا ارتقاء سطح سلامت، آگاهی و ارائه راهکارهای درمانی به روز برای افراد مبتلا به دیابت است، پایبند و در این مسیر پیشرو بماند.
ما کماکان امیدواریم شرایط در آینده به گونه‌ای باشد که با رفع موانع پیش رو، بتوانیم همچون گذشته نیاز بیماران عزیز کشور را هر چه سریعتر برطرف نماییم.
داروسازی دکتر عبیدی، نخستین داروسازی ایران است که با هفتاد و پنج سال سابقه درخشان، میراث‌دار کیفیت و نوآوری در صنعت داروسازی کشور محسوب می‌شود. داروسازی دکتر عبیدی با رعایت دقیق عوامل موثر بر کیفیت دارو و ارائه راهکارهای درمانی بروز و مورد نیاز برای ارتقای سطح سلامتی جامعه، همواره و در هر شرایطی در کنار همه ایرانیان بوده و خواهد بود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما