۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۲۶۳۷

ارسال رایگان تجهیزات پزشکی به سراسر کشور توسط هیات امنای صرفه‌جویی ارزی

هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، در یک هفته اخیر ۲۵۰ دستگاه ونتیلاتور و ۵۰۰ تخت مراقبت‌های ویژه بیمارستانی به سراسر کشور ارسال کرده است.
ارسال رایگان تجهیزات پزشکی به سراسر کشور توسط هیات امنای صرفه‌جویی ارزی
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، در یک هفته اخیر در اوج شدت پیک پنجم کرونا اقدام به ارسال رایگان بیش از ۲۵۰ ونتیلاتور، ۵۵۷ دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی ،۵۰۰ عدد تخت بستری و تخت ویژه آی سی یو و سی سی یو در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور کرده است.
بر اساس نیازسنجی و حواله توزیع معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در یک هفته اخیر تعداد ۲۱۷ دستگاه ونتیلاتور بزرگسال و اطفال به همراه ۴۰ دستگاه ونتیلاتور پرتابل به صورت رایگان برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به منظور تأمین نیاز مراکز درمانی دولتی ارسال شده است.
خدمت رسانی هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران بنا بر رسالتی که در زمینه رفع نیاز بیماران دارد، پایانی نداشته و به صورت مداوم و شبانه روزی و حتی در تعطیلات رسمی همراه کادر درمان بوده تا تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی را جهت مقابله با کرونا تا شکست بیماری تأمین و ارسال کند.
سایر تجهیزات تأمین شده توسط هیأت امنای صرفه جویی ارزی، طی یک هفته اخیر برای مراکز درمانی دولتی سراسر کشور شامل تعداد بیش از ۴٠٠ تخت بستری و تشک تخت بستری به همراه دستگاه‌های کمک تنفسی، برانکارد، الکتروکاردیوگراف، ساکشن و تعداد قابل توجهی پمپ سرم و پمپ سرنگ، پالس اکسیمتر و نبولایزر، اتوآنالایزر و…، است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما