کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورزشکاران در خطر سرقت اعضای حیاتی بدن هستند

15 تير 1398 ساعت 9:31

ورزشکاران به جهت برخورداری از شرایط مطلوب بدنی و سلامت اعضای حیاتی بدن بیش از پیش در خطر اهداف شوم قاچاقچیان اعضای بدن قرار دارند.


به گزارش پایگاه خبری خبردارو، لیدا کاوه‌لی، دختر دوچرخه‌سواری که این روز‌ها اخبار گم و پیدا شدنش تحت عنوان دختر ورزشکار در رسانه‌ها جلب‌توجه می‌کند، بعد از ۹ روز ناپدید شدن، گفته عده‌ای او را ربوده بودند و می‌خواستند قلبش را پیوند بزنند، اما وزارت بهداشت این فرضیه را رد کرده و پلیس هم این دختر دوچرخه‌سوار را دروغگو نامیده است.

این‌که واقعاً چه اتفاقی برای لیدا کاوه‌لی افتاده و آیا واقعاً او را به قصد پیوند قلب ربوده بودند یا پای استفاده از محرک‌های توهم‌زا وسط است، نیاز به کشف حقیقت از طریق عملیات پلیسی و راهکار‌های دیگر دارد، اما شاید بهتر باشد این ادعا به شکل جدی‌تری پیگیری شود چرا که سال قبل هم در بهشت‌زهرا (س) به دختر جوانی در آب‌میوه سم آرسنیک خورانده شده بود و این دختر شانس آورد، برادرش از آن آب‌میوه نخورد و او را نجات داد. برادر همین دختر مدعی بود یک کانتینر بزرگ که بی‌شباهت به اتاق عمل سیار نبود، او را هنگام نجات خواهرش تعقیب می‌کرد و پزشکان در بیمارستان به او گفتند اگر خودت هم از آن آب‌میوه می‌خوردی، مثل خواهرت بیهوش می‌شدی و قلب و اعضای حیاتی بدن هر دو شما از سوی همان‌ها که آب‌میوه مسموم تعارف می‌کردند، به سرقت می‌رفت.

موضوع اصلاً شوخی‌بردار نیست. شاید واقعاً حق با پلیس باشد و لیدا کاوه‌لی راست نگوید، ولی با توجه به گزارش‌های قبلی بهتر است موضوع جدی‌تر پیگیری شود چرا که ورزشکاران به خاطر برخورداری از شرایط مطلوب بدنی و سلامت احتمالی اعضای حیاتی بدن در خطر هستند.



منبع: خبر ورزشی

 


کد مطلب: 386

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/386/ورزشکاران-خطر-سرقت-اعضای-حیاتی-بدن-هستند

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir