۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۴۵

حضور وزارت بهداشت در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با محوریت پرونده الکترونیک سلامت

رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: انتظار می‌رود بتوانیم در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، گوشه‌ای از تلاش‌ها و دستاوردهای دولت الکترونیک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به نمایش بگذاریم و امیدواریم که نتایج اجرای پروژه‌ها و بهره‌برداری از سامانه‌های اطلاعاتی، بتواند در جهت پیشبرد اهداف دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری اثربخش باشد.
حضور وزارت بهداشت در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با محوریت پرونده الکترونیک سلامت
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، دکتر حمیدرضا صفی‌خانی درخصوص حضور وزارت بهداشت در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، اظهار کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امسال در نمایشگاه بین المللی (الکامپ) همانند سال‌های قبل حضوری پررنگ خواهد داشت.

وی افزود: در راستای اجرای تکلیف قانونی بند الف ماده ۷۴ قانون برنامه ششم توسعه، امسال عملکرد وزارت بهداشت در حوزه دولت الکترونیک با محوریت پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان خواهد بود. همچنین سامانه‌های الکترونیکی متعددی از حوزه‌های مختلف وزارت بهداشت و سازمان‌های تابعه جهت نیل به اهداف دولت الکترونیک در این نمایشگاه ارائه خواهند شد و در این نمایشگاه فقط امکان اشاره به گوشه ای از آنها فراهم است.

رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت تصریح کرد: هدف اصلی حضور دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت بهداشت در این نمایشگاه، معرفی آخرین دستاوردها و آشنایی مراجعین از وضعیت پیشرفت دولت الکترونیکی و خدمات برخط الکترونیکی است.

بنابر اعلام وبدا، وی با بیان اینکه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با شعار "آینده بهتر با خدمات شهروند محور و دولت هوشمند" برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در این نمایشگاه بتوانیم گوشه‌ای از تلاش‌ها و دستاوردهای دولت الکترونیک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به نمایش بگذاریم و امیدواریم که نتایج اجرای پروژه‌ها و بهره‌برداری از سامانه‌های اطلاعاتی، بتواند در جهت پیشبرد اهداف دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری اثربخش باشد. همچنین، از تمامی مدیران و کارشناسان مرتبط در این حوزه دعوت می شود تا ضمن بازدید از نمایشگاه، نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده خود را به این مرکز اعلام کنند.

گفتنی است، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) با حضور  موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز پنج شنبه ۲۷ تیر ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران  برگزار می‌شود. همچنین، وزارت بهداشت در نمایشگاه امسال الکامپ، در سالن شماره ۴۱، ویژه دولت الکترونیک حضور خواهد داشت.





منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما