۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۵۴۷

خسارت ۳۰ میلیارد ریالی سیل به درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر

خسارت ۳۰ میلیارد ریالی سیل به درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، امین بهاروند روز چهارشنبه در آیین راه‌اندازی شیفت عصر درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر اظهار داشت: براساس برآورد اولیه، سیل خسارات زیادی به زیرساخت ها، ساختمان، دارو و تجهیزات پزشکی درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر وارد کرده است.

وی افزود: با پیگیری و رایزنی با مسئولان، در کمترین زمان ممکن و با حمایت های سازمان تامین اجتماعی، بودجه تعمیر و تامین تجهیزات به درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر اختصاص داده شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان بیان کرد: به دلیل به روزتر بودن تجهیزات خریداری شده که مورد استفاده مردم قرار می گیرند، وضعیت درمانگاه پلدختر نسبت به قبل از سیل بهتر شده است.

وی اضافه کرد: درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر از امروز به صورت ۲ شیفت صبح و عصر تا ساعت ۲۰  ارایه خدمت می کند که به تبع ظرفیت بیمار در این درمانگاه  نیز ۲ برابر خواهد شد.

بهاروند تاکید کرد: راه اندازی شیفت عصر درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر باعث توسعه خدمات و ارتقای کمی و کیفی درمان و رضایتمندی بیمه شدگان این سازمان خواهد شد.

وی ادامه داد: خدمت به مردم جزو اهداف اصلی و اصول راهبردی سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود: با راه‌اندازی شیفت عصر درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر خدمات مضاعف و تلاش می شود خدمات نیز به روز و با کیفیت بیشتری ارایه شود تا مردم بهتر و بیشتر از قبل آن را دریافت کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: تخصصی شدن درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر مرحله بعدی است تا با افزایش تعداد بیمه شدگان بر اساس نرم سازمانی این درمانگاه تخصصی شود

وی افزود: حدود ۸۵ میلیارد ریال سال گذشته برای درمان بیمه‌شدگان پلدختر هزینه شد که امسال به طور قطع این میزان به دلیل ۲ شیفته کردن درمانگاه تامین اجتماعی با توجه به افزایش قیمت ها ۲ برابر خواهد شد.

بهاروند اظهارداشت: در سال ۹۶ در درمان مستقیم حدود ۲۴ میلیارد ریال در این درمانگاه هزینه شده که این مبلغ در سال گذشته ۲ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی به درمان غیر مستقیم در درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر پرداخت و بیان کرد: بیمارستان های دولتی، مطب های خصوصی، داروخانه ها و مراکز بیرون، در درمان غیر مستقیم طرف قرارداد تامین اجتماعی هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان اضافه کرد: ۴۲ میلیارد ریال سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۶، برای درمان غیر مستقیم در پلدختر هزینه کرده که به این مبلغ در سال ۹۷، هشت میلیارد ریال اضافه شده است.

وی افزود: سیل ویرانگر فرودین ماه سال جاری مشکلات و گرفتاریهای زیادی برای استان و به ویژه شهرستان پلدختر به وجود آورد که صحنه های  از همدلی و همکاری از آن به تصویر کشیده شد.

بهاروند ادامه داد: درمانگاه پلدختر در مرکز وقوع سیل قرارداشت، با تشکیل کمیته بحران ۱۳ فروردین  ماه سال جاری در مرکز استان به محض بازگشایی راههای مواصلاتی پلدختر روز ۱۴ فروردین در درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر که وضعیت خوبی نداشت حضور پیداکردیم.

وی افزود: با وضعیت بوجودآمده در شهر سیلزده پلدختر فرصت صبرکردن و نگاه به کمک نیروهای امدادی نبود بنابر این با مشورت و کمک پرسنل درمانگاه پلدختر، کارشناسان و پزشکان استان در روز پانزدهم فروردین درمانگاه این شهرستان بیمار پذیرش کرد و ظرف یک هفته گل و لای از این مرکز درمانی خارج شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت : با مجوز سازمان متبوع، درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر طی سه ماه پس از سیل صبح و عصر، بدون این که از بیمار سوال شود بدون دفترچه یا با دفترچه بیمه، به آنان خدمات ارائه می داد.

بهاروند اظهارداشت:  اکنون کلیه کارهای درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر که آسیب های ناشی از سیل به آن یکی از دغدغه های سازمان بود، انجام و این خسارات جبران شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان لرستان از پیگیری ها،  کمک ها، حسن نظر و حمایت های  نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی نسبت به صدور مجوز درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان و ۲ شیفته شدن آن  تقدیر کرد.



منبع:ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما