۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۶
خوانساری:

کمیسیون اقتصاد سلامت یکی از موفق ترین کمیسیون های اتاق بازرگانی در دوره هشتم بود

رییس اتاق بازرگانی تهران و کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی بیان کرد: کمیسیون اقتصاد سلامت در دوره هشتم یکی از موفق ترین کمیسیون های اتاق بازرگانی تهران بود.
کمیسیون اقتصاد سلامت یکی از موفق ترین کمیسیون های اتاق بازرگانی در دوره هشتم بود
به گزارش پایگاه خبری «خبردارو»، مسعود خوانساری در گردهمایی ائتلاف برای فردا اظهار کرد: امروز در این گردهمایی شرکت کردم تا هم از دوستان برای حضور در انتخابات گذشته تشکر کرده و هم برای حضور در انتخابات روز شنبه از آنها دعوت کنم.
وی افزود: در دوره هشتم اتاق بازرگانی برای اولین بار شاهد تشکیل کمیسیون اقتصاد سلامت با حضور دکتر نجفی و دکتر ریاحی بودیم و باید گفت این کمیسیون یکی از موفق ترین کمیسیون های دوره هشتم بود.
خوانساری ادامه داد: با تشکیل این کمیسیون شاهد برگزاری جلسات متفاوت و همچنین حضور وزیر بهداشت و درمان در جلسات اتاق بازرگانی بودیم . درواقع این کمیسیون پیگیر مشکلات این بخش بوده است.
وی همچنین با اشاره به حضور نمایندگانی از حوزه سلامت در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، بیان کرد: در این دوره موفق شدیم خانم  دکتر حامدی فر را به لیست اضاف کنیم و خوشبختانه ایشان نیز این دعوت را پذیرفتند، البته دوست داشتیم افراد بیشتری را از این حوزه داشته باشیم.
به گفته خوانساری،  4 سال آینده به ویژه سال 98 از نظر اقتصادی سالی سختی خواهد بود. وجود نمایندگانی از حوزه سلامت می تواند با ارتباط با صنعت برای حل مشکلات موثر باشد.
وی ادامه داد: اتاق بازرگانی در این سال ها فعالیت خوبی داشته و صدای خود را به گوش مقامات رسانده است، حال به هر اندازه  ارتباط با اتاق بیشتر باشد صدای بهتری به دولت می رسد.
رییس اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: در 4 سال گذشته تلاش کردیم ارتباط خوبی با تشکل ها داشته باشیم و در 4 سال پیش رو نیز توجه به تشکل ها و توانمند سازی آنها در اولویت است و تلاش می کنیم با آنها ارتباط بیشتری در جهت حل مشکلات داشته باشیم.
خوانساری اظهار کرد: لازمه تمامی این موارد آن است که در اتاق شاهد یک جمع هماهنگ باشیم تا بتوانند از منافع بخش خصوصی حمایت کنند.
وی تاکید کرد: به هر میزان آرائ ما بیشتر باشد می توان مطالبه گری بیشتری از دولت داشته باشیم.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما