۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۶۵

پنج اتاق عمل با حضور وزیر بهداشت در ایلام افتتاح شد

خانه فرهنگ آیت اله خامنه ای، سالن ورزشی آیت اله هاشمی رفسنجانی و پنج اتاق عمل در بیمارستان امام خمینی (ره) با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و استاندار ایلام افتتاح شدند.
پنج اتاق عمل با حضور وزیر بهداشت در ایلام افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری «خبردارو» به نقل از ایرنا، از این میزان اعتبار 75 میلیارد ریال مربوط به خانه فرهنگ و سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی و 35 میلیارد ریال مربوط به اتاق عمل های بیمارستان امام خمینی ( ره) ایلام است.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در آیین افتتاح خانه فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: توجه به عرصه فرهنگی کشور حوزه ای است که مغفول مانده و با توجه به تک بعدی شدن دانشگاه ها از فرهنگ غنی این سرزمین غافل مانده ایم و باید بدانیم روح تک بعدی ماندگار نیست.
دکتر سعید نمکی افزود: دانش آموختگان بشدت ماشینی تربیت می شوند که باید از انحصارطلبی که از مشکلات فرهنگی ماست، دوری و در اعتلای بهداشت روان جامعه گام برداریم.
وی با بیان اینکه باید برای عرصه فرهنگ با گشاده دستی وقت گذاشت، گفت: مراکز فرهنگی را به افراد پاکیزه و اخلاق مدار بسپاریم و با استفاده از ظرفیت این افراد برای ماندگاری و توسعه عرصه فرهنگ تلاش کنیم.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: باید تضادها را کمتر و فرهنگ را سیاست زده نکنیم و بجای گسست بین فرهنگ ها، اقوام و خرده فرهنگ ها پیوست ایجاد کنیم.
نمکی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: این طرح بعنوان یکی از طرح های پرمنفعت با تغییراتی در ارائه بسته های خدمت ادامه می یابد.
وی اضافه کرد: اولویت بندی های این طرح شامل کاهش پرداخت از جیب بیمار، حمایت از بیماران خاص و ماندگاری تیم پزشکی و پیراپزشکی در مناطق محروم و کمتر برخوردار همراه با تقویت بخش خصوصی و در چهارچوب های اقتصادی با استفاده از منابع موجود ادامه خواهد یافت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما