۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۷۱۲
شورای سیاست گذاری سلامت صداوسیما دنبال می کند

توانمندسازی مردم در حفظ سلامت

مدیر شبکه سلامت سیما گفت: استراتژی ما در شورای سیاست گذاری سلامت سازمان توانمندسازی مردم برای حفظ سلامت است.
توانمندسازی مردم در حفظ سلامت
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، جلسه شورای سیاست گذاری سلامت به ریاست محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه سلامت سیما و با حضور نمایندگان تام الاختیار شبکه های سازمان در محل این شبکه برگزار شد.

در این جلسه قاسمی گفت: استراتژی ما در شورای سیاست گذاری سلامت سازمان توانمندسازی مردم، خانواده‌ها و جامعه برای حفظ سلامت است و با این هدف شورا، اولویت‌های آموزشی در رسانه ملی را تبیین کرده و در اختیار شبکه ها قرار گرفته تا بر اساس دوازده اولویت پیش رو برنامه‌سازی صورت گیرد.

مدیر شبکه سلامت سیما با اشاره به برگزاری جلساتی با بیش از 30 نهاد و سازمان در جهت تعامل و رصد مباحث و اولویت های آموزشی سلامت محور بیان کرد: ماحصل این جلسات شناسایی و احصای موضوعاتی برای فرهنگ سازی بوده است.

وی افزود: ریاست محترم سازمان و معاون سیما به دلیل اهمیت موضوع سلامت انتظارات ویژه ای از این شورا دارند که این امر وظیفه اعضا را برای ایفای نقش این جایگاه خطیر سنگین تر می کند.

در ادامه اسدی دبیر شورا ضمن گزارشی پیرامون وضعیت برنامه های سلامت محور شبکه ها و اولویت های آموزشی و طرح توصیه هایی که برنامه سازان در شبکه ها باید سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تأکید کرد: جلسات شورا به صورت منظم هر دو هفته یک بار برگزار می شود و مصوبات برای اجرا در اختیار نمایندگان تام الاختیار شبکه قرار می گیرد.

همچنین در پایان نمایندگان شبکه ها نقطه نظرات و گزارشی از وضعیت برنامه های سلامت محور خود ارائه کردند.

انتهای پیام

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما