۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۸۰۸
وزیر بهداشت مطرح کرد

دستاوردهای پزشکی ایران پس از انقلاب اسلامی / بیماری‌های غیرواگیر، نیازمند تغییر الگوی زندگی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کاهش مرگ و میر کودکان و زنان و توسعه شبکه بهداشتی و درمانی که در بین کشورهای منطقه و جهان به عنوان یکی از موفق‌ترین برنامه‌ها درخشید، از جمله دستاوردهای ایران در حوزه سلامت در سال‌های بعد از انقلاب است.
دستاوردهای پزشکی ایران پس از انقلاب اسلامی / بیماری‌های غیرواگیر، نیازمند تغییر الگوی زندگی
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، به نقل از ایسنا، دکتر سعید نمکی در همایش پیاده‌روی به مناسبت شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت  ضمن بیان این مطلب افزود: آن زمان کودکان‌مان را با ۶ دلار علیه ۶ بیماری واکسینه می‌کردیم. همچنین گسترش خانه‌های بهداشت کمک زیادی به ارتقای سطح سلامت کشور کرد.

وی افزود: امروز گرفتار چالش بیماری‌های غیرواگیر هستیم که نیازمند تغییر الگوی زندگی است و یکی از عوامل این تغییر، ورزش همگانی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که خوشحالم نشست منطقه‌ای را با ورزش همگانی شروع کردیم، گفت: وزیر وزرش و شهردار تهران از حامیان ورزش همگانی هستند و ورزش قهرمانی هم از دل ورزش همگانی می‌روید.

بنابر اعلام وبدا، همایش پیاده‌روی به مناسبت شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت صبح امروز با حضور وزرای بهداشت و ورزش و شهردار تهران و مدیر کل دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت برگزار شد.

انتهای پیام

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما