۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۸۵۵

اطلاعات بیماران مبتلا به «اچ‌آی‌وی» محرمانه باقی می‌ماند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ارایه خدمات درمانی رایگان و محرمانگی اطلاعات بیماران مبتلا به اچ آی وی در سراسر کشور خبر داد.
اطلاعات بیماران مبتلا به «اچ‌آی‌وی» محرمانه باقی می‌ماند
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین وضعیت درمان بیماران مبتلا به ایدز در لردگان، گفت: در لردگان نیز مانند سایر مناطق کشور مبتلایان به این بیماری همه خدمات را به صورت رایگان، همه جانبه و با فناوری‌های روز دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه درمان بیماران در لردگان تفاوتی با سایر نقاط کشور که احتمالا ابتلا به موارد اچ‌ای وی دارند نخواهد داشت، افزود: افرادی که رفتار پرخطر داشتند یا به هر دلیلی نزدیکانشان مبتلا بوده اند می‌توانند به مراکز مشاوره رفتاری وزارت بهداشت در استان‌ها مراجعه کرده و با غربالگری‌های اولیه و آزمایشات بعدی ازبیماری خود و حتی درمان آن مطلع شوند.

جهانپور با تاکید بر اینکه نباید نگرانی در خصوص آزمایش‌های مربوط به ایدز و محرمانگی اطلاعات وجود داشته باشد، تصریح کرد: حتی در صورت ابتلا به این ویروس در خصوص ارایه خدمات مشاوره و درمانی آن هم افراد بیمار نباید نگرانی داشته باشند.
انتهای پیام/
منبع خبر: میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما