کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز به کار ۳۰۰ دفتر خدمات سلامت در کشور تا پایان سال

14 آبان 1398 ساعت 12:04

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از آغاز به کار ۳۰۰ دفتر خدمات سلامت تا پایان سال ۹۸ در کشور خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری خبردارو، به نقل از وبدا، دکتر احمد جنیدی جعفری با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ۸۰ دفتر خدمات سلامت در سطح کشور داریم. در سال گذشته آزمون توسعه دفاتر را برگزار کردیم و مصاحبه‌ها انجام شد و برخی دانشگاه‌ها در حال صدور احکام فعالیت این دفاتر هستند که تا آخر سال تعداد این دفاتر به نزدیک ۳۰۰ دفتر خواهد رسید.

وی افزود: در نشست هم‌اندیشی مدیران سلامت محیط و کار ۶۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور که بعضا روسای گروه‌ها هم همراهشان بودند و در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، در خصوص مطالب حوزه بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و طب کار بحث و تبادل نظر انجام شد. در این جلسه به صورت هم اندیشی در هشت گروه تخصصی بحث های لازم صورت گرفت و نتیجه بحث هریک از آنان در سالن همایش به صورت عمومی ارائه شد.

رییس مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت بیان کرد: مباحث در هشت گروه بر اساس قطبهای دانشگاهی شامل موضوعاتِ دفاتر خدمات سلامت و توسعه آنها در کشور، برون سپاری خدمات بهداشت حرفه‌ای برای کارگاه‌های کوچک و معاینات شغلی، کنترل طغیانها و بیماری‌های منتسب به آب و غذا ، بحثهای اجرایی کردن آیین نامه و قانون دخانیات بود. جمع بندی این مباحث، برنامه های آینده مرکز سلامت محیط و کار را تبیین خواهد کرد.

انتهای پیام
 


کد مطلب: 869

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/869/آغاز-کار-۳۰۰-دفتر-خدمات-سلامت-کشور-پایان-سال

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir