۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۹
ریاست اسبق سازمان غذا و دارو:

تشکیل کمیسیون اقتصاد سلامت یک افتخار است

ریاست اسبق سازمان غذا و دارو بیان کرد: امروز بیش از صدها شرکت دانش بنیان رونق خود را مدیون کمیسیون اقتصاد سلامت هستند.
تشکیل کمیسیون اقتصاد سلامت یک افتخار است
به گزارش پایگاه خبری «خبردارو»، عباس حاجی آخوندی در گردهمایی ائتلاف برای فردا با اشاره به اینکه 11 اسفند 97 یک تاریخ موثر برای کشور است، اظهار کرد: متاسفانه در حوزه های راهبردی کشور چالش هایی وجود دارد که باید حل شود.
وی با اشاره به شکل گیری کمیسیون اقتصاد سلامت در اتاق بازرگانی تهران، بیان کرد: در دوره گذشته دوستانی از حوزه سلامت کمیسیون اقتصاد سلامت را در اتاق بازرگانی ایجاد کردند و بنده به واسطه این اقدام وارد فعالیت های تخصصی اتاق بازرگانی شدم.
حاجی آخوندی تصریح کرد: بنده خود شاهد بودم افرادی که این کمیسیون را ایجاد کردند چطور دغدغه فعالیت های بخش خصوصی را دارند و به صورت خصوصی کار می کردند.
وی در ادامه افزود: برای من جالب بود که عده ای از حوزه سلامت، دارو و... همت عالی داشتند که این خود قابل تقدیر است. درواقع کمیسیونی در دوره هشتم اتاق بازرگانی ایجاد شد که تشکیل آن خود یک افتخار است.
به گفته حاجی آخوندی، این کمیسیون 70 جلسه شورای مشورتی و 70 جلسه راهبردی مدیریتی داشته است.
ریاست اسبق سازمان غذا و دارو ادامه داد: شاید یکی از جالب ترین اقدامات این کمیسیون دعوت از شرکت های دانش بنیان بود که این نیز قابل تقدیر است. امروز بیش از صدها شرکت دانش بنیان رونق خود را مدیون کمیسیون اقتصاد سلامت هستند.
حاجی آخوندی همچنین با اشاره به لیست ائتلاف برای فردا، بیان کرد: حضور زنان در این انتخابات بسیار خوب است و امیدوار هستم کمیسیون اقتصاد سلامت در دوره نهم اتاق بازرگانی قوت بیشتری داشته باشد.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما