کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف ۲ میلیارد تومان دارو کمیاب قاچاق در یک داروخانه‌ تهران

روابط عمومی پلیس تهران بزرگ , 23 اسفند 1399 ساعت 17:19

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف بیش از ۶۰ هزار عدد داروی کمیاب قاچاق از یک داروخانه خبر داد و گفت: ارزش این تعداد دارو ۲ میلیارد میلیارد تومان برآورد شد.


به گزارش پایگاه خبری خبردارو، سرهنگ «نادر مرادی» روز شنبه در این باره اظهار داشت: به دنبال کسب  خبری مبنی بر اینکه مقادیر زیادی داروی قاچاق در انبار یک داروخانه دپو شده است، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی دقیق موضوع مشخص شد متصدی یک داروخانه با اجاره یک واحد مسکونی روبه روی واحد صنفی خود اقدام به دپوی مقادیر زیادی داروی قاچاق و غیر مجاز کرده و آنها را به قیمت های گزاف به مشتریان خود می فروشد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ادامه داد: پس از تایید صحت خبر و اخذ مجوز قضایی، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ به همراه کارشناسان اداره غذا و دارو به محل مورد نظر در حوالی خیابان «توانیر» اعزام و در بازرسی از این انبار موفق به کشف ۶۰ هزار و ۳۰۲ عدد داروی قاچاق شدند.
سرهنگ مرادی با بیان اینکه کارشناسان اداره غذا و دارو، ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۲ میلیارد تومان برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
وی یادآور شد: براساس دستور قضایی، داروخانه و انبار مذکور نیز پلمب شد.


کد مطلب: 2273

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/2273/کشف-۲-میلیارد-تومان-دارو-کمیاب-قاچاق-یک-داروخانه-تهران

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir