کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادغام وزارت خانه‌های بهداشت و علوم مغایر با سیاست‌های ابلاغی است

25 آبان 1400 ساعت 12:32

معاونت آموزشی وزارت بهداشت گفت: ادغام وزارت خانه‌های بهداشت و علوم مغایر با سیاست‌های ابلاغی سلامت است و اصلا جای فکر کردن ندارد.


به گزارش پایگاه خبری خبردارو، باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در جمع خبرنگاران با اشاره به ادغام وزارت بهداشت و علوم اظهار کرد: ادغام وزارت خانه‌های بهداشت و علوم مغایر با سیاست‌های ابلاغی سلامت مقام معظم رهبری است و اصلا جای فکر کردن ندارد و غیر قانونی است.
او افزود: این موضوع برخلاف سیاست‌های بالادستی ما است و اصلا جای ورود به این موضوع ندارد. سیاست‌های بالا دستی و سیاست‌های ابلاعی مقام معظم رهبری حاکم بر همه شئونات جامعه است و همه ما باید ان‌ها را به دقت رعایت کنیم.
او با اشاره به افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است گفت: این موضوع باید در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح و مصوب شود و خیلی از مجموعه های پزشکی با این موضوع مخالف هستند.
 باقری فرد  اظهار کرد: مخاطره آمیز‌ترین دوره پزشکی دوره دستیاری است از ابتدای دولت جدید وزیر بهداشت رسیدگی به امور دستیاری را به من ابلاغ کرده است مسایل دستیاری فقط بحث حقوقی نبوده و موضوعات مختلفی بوده که در کم‌ترین زمان این مشکلات را رفع خواهیم کرد.
وی گفت: امروزه ۱۵ هزار دستیار تخصصی در کشور داریم که در خط مقدم مقابله با بیماری‌ها هستند. خبر‌های خوبی در زمینه وضعیت حقوق دستیاران خواهید شنید و اعتباری پایدار برای دستیاران در نظر گرفته می‌شود.
 


کد مطلب: 2739

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/2739/ادغام-وزارت-خانه-های-بهداشت-علوم-مغایر-سیاست-های-ابلاغی

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir