کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همدستی کارمند و مسئول داروخانه برای قاچاق ۶۰۰۰ دارو

30 آبان 1400 ساعت 18:49

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از یک میلیارد ریال انواع داروی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در مرکز تهران خبرداد.


به گزارش پایگاه خبری خبردارو، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در این باره گفت:‌۲۷ آبان ماه امسال ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از طریق بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران از فعالیت فردی در حوزه خرید و فروش داروی قاچاق باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه این فرد در محدوده خیابان سپهبد قرنی فعالیت داشت، گفت:‌ محل فعالیت این فرد تحت نظر پلیس قرار گرفته و ماموران پس از اطمینان از صحت گزارش واصله اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوز قضایی به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو به محل مورد نظر اعزام شده و این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازرسی از این محل گفت:‌ ماموران در بازرسی از محل دستگیری و خودروی متهم ۶۰۰۰ قلم انواع دارو از جمله قرص و آمپول های مختلف را که به شکل قاچاق تهیه شده یا خارج از شبکه توزیع اقدام به خرید وفروش آن شده بود، کشف و ضبط کردند.
رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه داروها شمارش شده و به نماینده سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران تحویل داده شد، گفت:‌ متهم دستگیر شده نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد یک کارمند داروخانه و یک مسئول داروخانه این داروها را از بازار ناصرخسرو تهیه کرده و اقدام به فروش خارج از شبکه به مشتریان داروخانه کرده‌اند. 
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی داروهای کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت‌: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
 


کد مطلب: 2746

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/2746/همدستی-کارمند-مسئول-داروخانه-قاچاق-۶۰۰۰-دارو

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir