کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت دانش بنیان همراه زندگی سلامت: درمان فقط دارو نیست

16 بهمن 1400 ساعت 12:41

مدیرعامل شرکت دانش بنیان همراه زندگی سلامت با بیان اینکه ما معتقدیم که درمان فقط دارو نیست و پس از هر ویزیت و ترخیص، آموزش، پشتیبانی و پیگیری نیاز است،گفت: شانه به شانه درمانگران قرار گرفته ایم تا زمانی که بیماران خارج از فضای درمانی هستند، آموزش و مراقبتی متناسب با بیماریشان دریافت کنند.


دکتر بهار مازندرانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری خبردارو، با اشاره به اینکه همراه زندگی سلامت می کوشد تا از طریق جمع آوری و پالایش داده های گزارش شده از طرف بیماران، مسیر بهبود را ارزیابی کرده و از طریق آموزش، ارسال دارو، یادآوری زمان مصرف و ارائه نکات مهم، مسیر درمان را تسریع و اثر بخش کند افزود: شرکت همراه زندگی سلامت (سهامی خاص) از طریق برند های بهزی، بهتیام و بهیاب سعی دارد تا ارائه کننده خدمات نوین، خلاقانه و اثر بخش در صنعت سلامت کشور باشد.
وی با تشریح خدمات محصولات این شرکت اظهارکرد: خدمات حمایتی بهزی شامل آموزش بیمار، مشاوره آنلاین، فالوآپ و پیگیری درمان، نسخه نویسی الکترونیک و تحقیقات بازار در حوزه سلامت است. بهتیام پلتفرم یکپارچه فروش آنلاین دارو و محصولات سلامت است که به داروخانه های متعدد در سرتاسر ایران ارائه خدمات می‌کند و بهیاب نیز پلتفرم مشاوره و اجرای بازاریابی تخصصی در حوزه سلامت می باشد که ارائه کننده بازاریابی دیجیتال محصولات سلامت و تدوین استراتژی خاص  هر شرکت  می باشد.
وی گفت: انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت با اطلاع رسانی و ایجاد شبکه میان شرکت ها و همچنین قدرت صنفی و هم راستایی و همنوائی میان این نهادها نقش مهمی در ارتقاء و بهبود کیفیت فعالیت این شرکت ها ایجاد می کند.
دکتر مازندرانی با بیان اینکه همراه زندگی سلامت معتقد است درمان فقط دارو  نیست  و پس از هر  ویزیت و ترخیص، آموزش، پشتیبانی و پیگیری نیاز است گفت: چشم انداز ما تبدیل شدن به بزرگ ترین و نوآورترین ارائه کننده خدمات آموزش، پشتیبانی و پایش برای بیماران و سرویس پژوهش برای همه کادر درمان در جهان است و ماموریت ما در اختیار  قرار دادن قدرت علم داده برای پزشکان و به ارمغان آوردن دلگرمی برای  بیماران می باشد.
 این شرکت در نظر دارد تا با مجموعه محصولات خود ارائه خدمات حمایتی، درمانی و تسکینی را تسهیل و تسریع کند.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان همراه زندگی سلامت با بیان اینکه هدف ما تبدیل بهزی به حلقه ای قدرتمند در زنجیره خلق ارزش سلامت درکشور و جهان است گفت: این شرکت فعالیت خود را با برند بهزی در قالب شرکت سهامی خاص از سال 1396 آغاز کرده است.
 


کد مطلب: 2852

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/2852/مدیرعامل-شرکت-دانش-بنیان-همراه-زندگی-سلامت-درمان-فقط-دارو-نیست

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir