کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تولید مشترک ایران و ایتالیا در حوزه تجهیزات پزشکی

6 خرداد 1401 ساعت 15:54

سفیر ایتالیا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به‌زودی امکان سرمایه گذاری و تولید مشترک بین شرکت های ایتالیایی و ایرانی در حوزه تجهیزات پزشکی در ایران فراهم می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ «جوزپه پرونه» در حاشیه بازدید از بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث، افزود: برای ما بسیار مهم بود تا در این نمایشگاه که هم‌سطح دیگر نمایشگاه های حوزه سلامت در جهان است مشارکت داشته باشیم و از نتیجه آن نیز بسیار خوشحال و خرسند هستیم.  

وی گفت: در ایتالیا فرصت های خوبی برای همکاری و استفاده از دانش کسب و کارهای ایرانی به‌ویژه شرکت های دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت محور وجود دارد و از حضور این شرکت ها برای فعالیت در کشور ایتالیا استقبال خواهیم کرد.  

سفیر ایتالیا با اشاره به روابط خوب میان دو کشور و علاقه شرکت های ایتالیایی برای حضور در بازار ایران، تصریح‌کرد: حضور در این رویداد می‌تواند به گسترش روابط بیشتر کمک کند و همکاری های ما نه فقط در زمینه تجارت، بلکه می تواند در زمینه علمی و سرمایه گذاری باشد.

نمایشگاه بین المللی ایران هلث به عنوان مهم‌ترین، بزرگترین و متفاوت‌ترین رویداد حوزه سلامت در سطح منطقه است که از چهارم خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی آغاز به‌کار کرده است و امروز ششم خرداد ماه خاتمه می یابد.


کد مطلب: 3020

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/3020/تولید-مشترک-ایران-ایتالیا-حوزه-تجهیزات-پزشکی

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir