کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

متخصص زیبایی و پوست و مو با مدرک زبان انگلیسی!

19 خرداد 1401 ساعت 9:23

سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: فردی با مدرک تحصیلی کارشناس ارشد زبان انگلیسی در محدوده تهرانسر یک مؤسسه پزشکی راه انداخته و دخالت غیرمجاز در امر درمان داشت بطوریکه خود را در فضای مجازی و حقیقی "متخصص جوانسازی، زیبایی، پوست و مو و تناسب اندام از دانشگاه بین‌المللی روسیه" معرفی کرده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ دکتر سلیمانی جوان با اشاره به پملپ مراکز غیرمجازی که به ارائه خدمات درمانی می‌پرداختند، افزود: یک مرکز غیرمجاز درمانی نیز با گردش کار درمانگاهی را پلمب کردیم که توسط افراد فاقد صلاحیت و بدون داشتن مدرک تحصیلی معتبر در رشته‌های بینایی سنجی، مامایی، لیزر مو، لابراتوار دندان‌سازی و دندان‌پزشکی در منطقه 18 تهران فعالیت داشت.

وی گفت: مردم برای دریافت خدمات درمانی با کیفیت، به مراکز درمانی که دارای مجوز معتبر از وزارت بهداشت هستند مراجعه کنند و مرکز یا فرد درمانگر را بر اساس تبلیغات فضای مجازی انتخاب نکنند. فرد درمانگر می‌بایست دارای مجوز فعالیت معتبر باشد، مراکز درمانی ملزم به نصب پروانه‌های تأسیس در معرض دید عموم هستند.

دکتر سلیمانی جوان با اشاره به پلمب یک مرکز غیرمجاز دیگر در بلوار فردوس شرق بیان کرد: پیرو بازرسی‌های نامحسوس انجام شده در هفته جاری، مؤسسه پزشکی غیرمجازی که توسط زن و شوهری با مدارک تحصیلی غیرمرتبط اداره می شد، پلمب و جهت برخورد با متخلفین به مراجع قضایی ذی‌صلاح معرفی شد.


کد مطلب: 3083

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/3083/متخصص-زیبایی-پوست-مو-مدرک-زبان-انگلیسی

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir