کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستور دادستان برای توزیع سرم های انبار فرودگاه ظرف ۴۸ ساعت

4 شهريور 1401 ساعت 16:32

دادستان تهران با استماع مشکل ترخیص ۱۸۰ هزار واحد سرم موجود در انبار عمومی فرودگاه امام(ره) دستور داد محموله ها با نظارت سازمان غذا ودارو ظرف ۴۸ساعت ترخیص و برای رفع نیاز مراکز درمانی توزیع شوند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از انبارهای اداره کل گمرک استان تهران گفت: کالاهای سلامت محور موجود در انبارهای گمرک باید در محل مناسب و مورد تایید سازمان غذا و دارو نگهداری شوند.

وی در خصوص نگهداری شیرخشک‌های رژیمی که مدتی از نگهداری آن‌ها در انبار گمرکات استان تهران می‌گذرد، افزود: این کالاها جزو اقلام سلامت محور هستند. باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شده و به انبارهای دارای درجه حرارت مناسب با نظر سازمان غذا و دارو  منتقل شوند.

صالحی با بیان اینکه در بازدید از انبارهای گمرکات استان تهران یکسری اقلام از مدت‌ها و سال‌های گذشته در محل نگهداری شده بودند، گفت: برای بررسی و تعیین تکلیف این اقلام دستورات ویژه‌ای صادر شد.

دادستان تهران همچنین دستور تشکیل قرارگاه تعیین تکلیف کالاهای بلاتکلیف موجود در انبارهای عمومی گمرکات و سازمان اموال تملیکی را صادر کرد.


کد مطلب: 3451

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/3451/دستور-دادستان-توزیع-سرم-های-انبار-فرودگاه-ظرف-۴۸-ساعت

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir