کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارشی از عملکرد اتاق تهران در آخرین روزهای دوره نهم

15 اسفند 1401 ساعت 15:10

عضو هیات نمایندگان دوره هشتم و نهم اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران در بیانیه ای به تشریح فعالیت های دوره هشتم و نهم پرداخت و توضیحاتی در خصوص دهمین دوره انتخابات این اتاق ارائه کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ آقای ناصر ریاحی عضو هیات رییسه و خزانه دار اتاق تهران در این بیانیه آورد: 

با سلام
دوستان و همکاران عزیز
در آستانه خاتمه دوره نهم اتاق بازرگانی ، صنایع ،معادن و کشاورزی تهران هستیم و لازم میدانم که گزارش مختصری از آنچه در دوره های هشتم و نهم اتاق با حضور نمایندگان شما گذشت تقدیم نمایم:

در دوره هشتم با توجه به رای بالای فعالین حوزه سلامت به اینجانب و آقای دکتر نجفی در کنار سایر همفکرانمان در گروه " ائتلاف برای فردا" ، این گروه با اکثریت مطلق وارد اتاق گردید و برای اولین بار دونفر از حوزه سلامت در اتاق بازرگانی تهران حضور پیدا کردند. برای اولین بار یکی از کمیسیونهای تخصصی اتاق به اقتصاد سلامت اختصاص پیدا کرد لازم به ذکر است که تمام کمیسیون‌های اتاق بخش عام هستند، مثل کمیسیون تجارت، کمیسیون صنعت، کمیسیون کشاورزی و غیره، اما کمیسیون اقتصاد سلامت اولین کمیسیون صنفی بود که تشکیل گردید. در کنار آن در همان دوره اولین فدراسیون تشکیل شده در اتاق بازرگانی ایران بنام فدراسیون اقتصاد سلامت به ثبت رسید و اولین تشکل فراگیر بالا دستی کشور شد و نهایتا یکی از نمایندگان شما در راس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران و دیگری در راس کمیسیون حقوقی و حمایت قضایی اتاق ایران قرار گرفتند. کارهای مفیدی که این کمیسیونها برای اقتصاد کشور و خصوصا فعالین اقتصادی حوزه سلامت انجام دادند، قبلا به استحضار عزیزان رسانده شده است و در کنار آن فعالیت های اتاق تهران بر اساس حکمرانی خوب کلا شکل و شمایل دیگری پیدا نمود و خدمات ارزنده ای به بخش خصوصی نمود.

در دوره نهم که خانم دکتر حامدی فر نیز به داوطلبین انتخابات اضافه گردیدند مجددا با مشارکت و رای بالای همکاران عزیزم "گروه ائتلاف برای فردا" هر 40 کرسی اتاق تهران را کسب نمود و متعاقب آن اینجانب به عنوان عضو هیات رئیسه و جناب آقای دکتر نجفی و خانم دکتر حامدی فر در هیات رئیسه کمیسیون اقتصاد سلامت قرار گرفتند.

در این دوره کارهای شگرفی که بعضا در دوره هشتم آغاز شده بود و کارهایی که در همان دوره نهم شروع شد به نتیجه رسیدند که اهم آنها عبارتند از تاسیس مدرسه کسب و کار که دوره های MBA نسل چهارم را اجرا مینماید که خوشبختانه اولین دوره آن به  MBA دارواختصاص یافت و اولین فارق التحصیلان آنهم مدارک خود را دریافت نمودند، همینطور دوره MBA مخصوص قضات محترمی که در هیات های اختلاف مالیاتی و یا بیمه عضویت دارند و یا در محاکم پرونده های اقتصادی را قضاوت می نمایند طراحی گردید و اولین دوره ان در حال برگزاری است.

افتتاح اولین مجتمع قضایی تجاری با حمایت مالی اتاق تهران در این دوره صورت گرفت. بیمارستان بازرگانان که وقف اتاق بازرگانی تهران است، در دوره هشتم از کمیته امداد پس گرفته شد و با کمک‌های مالی بازرگانان و صنعتگران بازسازی گردید و در رتبه بندی سال گذشته جزء 5 بیمارستان برتر کشور قرار گرفت. مفتخرم که اعلام نمایم بیشترین حمایت مالی برای نوسازی این بیمارستان توسط فعالین اقتصادی حوزه سلامت انجام شد که بخش ها و تجهیزات مختلف بیمارستان برای همیشه بنام این بزرگواران ثبت و لوح کوبی گردید. افتتاح خانه تشکل‌ها برای اسکان تشکل های نوپا، استقلال مرکز آموزشی اتاق، ایجاد پنجره واحد شروع کسب و کار، ایجاد مرکز تحقیقات اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه شریف، حمایت از دهها فیلم مستند در جهت ارتقای شان فعالین اقتصادی و در نهایت شروع و استمرار انتخاب فعالین اقتصادی برتر سال بنام امین الضرب که 7 دوره آن برگزار گردید و دو دوره خانم دکتر حامدی فر و خانم دکتر ابراهیمی تاج آبادی از برندگان نشان امین الضرب از حوزه سلامت بودند. در این دو دوره علاوه بر فدراسیون سلامت، انجمن شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت تهران ، انجمن پلاسما و انجمن صنفی متخصصان مراقبت‌های ویژه در اتاق تهران متولد گردیدند.

انتخابات دوره دهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در روز بیستم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد. در این دوره " گروه ائتلاف برای فردا" پذیرفتند که از حوزه سلامت 4 نامزد را در لیست خود قرار دهند که نهایتا آقای دکتر نجفی عرب، آقای دکترعبده زاده، آقای صانعی و خانم دکتر ابراهیمی تاج آبادی نامزدهای حوزه سلامت هستند که همگی از چهره های شناخته شده صنف می‌باشند و اینجانب نیز با استمرار حضور در گروه "ائتلاف برای فردا " به امور پشتیبانی از منتخبین خواهم پرداخت.

علت عدم نامزدی اینجانب در انتخابات قبول زحمت از سوی آقای دکتر عبده زاده و آقای صانعی بود که قطعا هر دو بزرگوار از اینجانب بیشتر توانایی خدمت به صنف را دارند که در صورت حمایت شما همکاران عزیز و انتخاب عزیزان همراه با سایر نامزدهای "ائتلاف برای فردا" هم با حضور  آقای صانعی یکنفر از بخش تجهیزات پزشکی از طرف ما در اتاق خواهد بود و همچنین اقای دکتر عبده زاده که در دوره حضور خود در سازمان غذا و دارو و بعدتر در بخش خصوصی فعالیت‌های مثبت ایشان به کسی پوشیده نیست و خانم دکتر تاج ابادی نیز جانشین خانم دکتر حامدی فر می شوند، که هم در امور تشکلی شایستگی های ایشان بر همه روشن است و هم در فعالیت‌های اقتصادی. ایشان در بهمن ماه امسال نشان امین الضرب را نیز دریافت کرده اند. 

درخواست بنده ازتمام همکاران عزیزم در حوزه ۳سلامت این است که فعالانه در این انتخابات شرکت نمائیم و ضمن حفظ دست اوردهای دو دوره اخیر برای نمایندگان خود فرصت خدمت به صنف و کلا اقتصاد کشور را فراهم کنیم.

مطمئن هستم که دوستان عزیز به خوبی واقف هستند که هر گونه تعلل و کوتاهی در مورد شرکت در انتخابات 20 اسفند باعث میشود که صنف سلامت کرسی های خود را از دست بدهد و در سایه ی بقیه ی بخش های اقتصاد قرار بگیرد.

اینجانب در روز بیستم اسفند ماه بعنوان رای دهنده در محل برگزاری انتخابات حاضر خواهم بود و آرزوی تجدید دیدار با همکاران عزیزم را دارم.

ارادتمند


کد مطلب: 4046

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/4046/گزارشی-عملکرد-اتاق-تهران-آخرین-روزهای-دوره-نهم

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir