۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۳۹۸۶

فعالیت ۵ هزار سایت تبلیغاتی در حوزه عمل‌های زیبایی

رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: حدود ۵ هزار پایگاه اینترنتی در حوزه عمل‌های زیبایی تبلیغات می‌کنند و کنترل آنها کار دشواری است.
فایل ویدیو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ محمد رئیس زاده ضمن هشدار درباره تبلیغات زیبایی در فضای مجازی افزود: حوزه تبلیغات ما نیاز به نظارت جدی دارد، بسیاری از مشکلات در حوزه زیبایی این است که مردم به افراد غیر مرتبط و­ فاقد صلاحیت مراجعه می‌کنند و بعد کار به دادگاه‌ها و هیئت‌های انتظامی می‌کشد.

وی ادامه داد: مردم قبل از مراجعه به مطب ها، کلینیک‌ها و مراکز زیبایی حتما از داشتن مجوز معتبر­ مطمئن شوند، سازمان نظام پزشکی نیز بحث‌های زیر ساختی مهمی را برای نظارت بر تبلیغات شروع کرده و اگر پرونده‌ای به سازمان نظام پزشکی ارجاع شود در هیئت‌های انتظامی حتما به طور جد و در اسرع وقت برخورد می‌شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی با تاکید بر اینکه در تبلیغات فضای مجازی تخلفات زیادی داریم، افزود: ما در همین چند وقت اخیر بسیاری از این فضا‌ها را کنترل و مسدود کردیم اما حجم این تبلیغات بسیار زیاد است.

وی عنوان کرد: از مردم انتظار داریم قبل از مراجعه به مطب‌ها و کلینیک‌ها و مراکز حتما از داشتن مجوز­ یا مدرک معتبر اطمینان حاصل کنند و دقت کنند پزشک­  ­صلاحیت داشته باشد که همه این‌ها در مجوز‌های مطب و سامانه‌های نظام پزشکی مشخص است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما