کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قطعی برق صنایع دارویی ممنوع است

22 خرداد 1401 ساعت 19:47

مدیرکل امور مجلس وزارت نیرو در نشست امروز کمیته دارو و غذای کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد که بر اساس دستور وزیر نیرو قطعی برق صنایع دارویی، تجهیزات پزشکی و سلامت محور به طور کلی ممنوع است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ اسدالله راشدی درخصوص قطعی برق صنایع دارویی با اشاره به مکاتبه اخیر رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با وزیر نیرو، افزود: بر اساس دستور وزیر نیرو به صورت کلی قطع برق این قبیل صنایع را ممنوع کردیم و وزیر نیرو هم در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن به صورت رسمی این موضوع را اعلام کرد.

وی گفت: همیشه میان حقیقت و واقعیت فاصله وجود دارد و می طلبد صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی در صورت قطعی برق در مناطق مختلف به ما گزارش کنند و همچنین اسامی صنایعی که برقشان قطع شده به ما داده شود تا برخوردهای لازم صورت گیرد.

راشدی یادآور افزود: ممکن است برق یک شهرک صنعتی را طبق برنامه قطع کرده باشند و در این رابطه سهواً برق چند شرکت دارویی هم قطع شده باشد، اگر مسئولان حاضر در این نشست تمایل دارند می توان نشستی را در وزارت نیرو برگزار کرد و در مورد این موضوع به جمع بندی برسیم و همچنین در صورت قطع برق به ما اعلام کنند تا ورود کنیم و به طور حتم قطعی ها سهوی بوده است.


کد مطلب: 3100

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/3100/قطعی-برق-صنایع-دارویی-ممنوع

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir