۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۳۱۰۰

قطعی برق صنایع دارویی ممنوع است

مدیرکل امور مجلس وزارت نیرو در نشست امروز کمیته دارو و غذای کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد که بر اساس دستور وزیر نیرو قطعی برق صنایع دارویی، تجهیزات پزشکی و سلامت محور به طور کلی ممنوع است.
قطعی برق صنایع دارویی ممنوع است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ اسدالله راشدی درخصوص قطعی برق صنایع دارویی با اشاره به مکاتبه اخیر رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با وزیر نیرو، افزود: بر اساس دستور وزیر نیرو به صورت کلی قطع برق این قبیل صنایع را ممنوع کردیم و وزیر نیرو هم در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن به صورت رسمی این موضوع را اعلام کرد.

وی گفت: همیشه میان حقیقت و واقعیت فاصله وجود دارد و می طلبد صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی در صورت قطعی برق در مناطق مختلف به ما گزارش کنند و همچنین اسامی صنایعی که برقشان قطع شده به ما داده شود تا برخوردهای لازم صورت گیرد.

راشدی یادآور افزود: ممکن است برق یک شهرک صنعتی را طبق برنامه قطع کرده باشند و در این رابطه سهواً برق چند شرکت دارویی هم قطع شده باشد، اگر مسئولان حاضر در این نشست تمایل دارند می توان نشستی را در وزارت نیرو برگزار کرد و در مورد این موضوع به جمع بندی برسیم و همچنین در صورت قطع برق به ما اعلام کنند تا ورود کنیم و به طور حتم قطعی ها سهوی بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما