کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاسخ های وزیر در مورد عوارض واکسن نمایندگان را اقناع نکرد

24 خرداد 1401 ساعت 8:20

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از عدم اقناع سه نماینده از پاسخ‌های وزیر بهداشت و ارجاع سئوالات به صحن علنی خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ زهرا شیخی با اشاره به حضور وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای پاسخ‌گویی به سوالات نمایندگان، گفت: نمایندگان در مورد چرایی واکسیناسیون اجباری و ارائه نتایج تحقیقات در مورد عوارض واکسن سوال داشتند که بعد از پاسخ‌های وزیر و عدم اقناع نمایندگان سوال کننده، سوالات برای بررسی به صحن ارجاع شد.

وی افزود: برخی سوالات دامنه منطقه‌ای و استانی و برخی هم دامنه ملی داشت که در مورد سوالات منطقه‌ای به وزیر برای رسیدگی و پیگیری مهلت داده شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت افزود: یکی دیگر از سوالات در مورد گرانی تعرفه‌های دندانپزشکی و خدمات تمام شده برای مردم بود که نماینده سوال کننده از پاسخ‌های وزیر قانع نشد بنابراین این سوال هم به صحن علنی برای بررسی ارجاع شد.

شیخی یادآور شد: همچنین در این نشست مشکلات صنایع دارویی مطرح و مقرر شد وزیر بهداشت برای رفع مشکلات آنها تلاش کند و کمیسیون بهداشت پیرو مصوبه دیروز مبنی بر برگزاری نشستی با رئیس جمهور برای بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان، به این موضوع هم ورود کند.


کد مطلب: 3106

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/3106/پاسخ-های-وزیر-مورد-عوارض-واکسن-نمایندگان-اقناع-نکرد

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir