۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۳۱۰۶

پاسخ های وزیر در مورد عوارض واکسن نمایندگان را اقناع نکرد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از عدم اقناع سه نماینده از پاسخ‌های وزیر بهداشت و ارجاع سئوالات به صحن علنی خبر داد.
پاسخ های وزیر در مورد عوارض واکسن نمایندگان را اقناع نکرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ زهرا شیخی با اشاره به حضور وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای پاسخ‌گویی به سوالات نمایندگان، گفت: نمایندگان در مورد چرایی واکسیناسیون اجباری و ارائه نتایج تحقیقات در مورد عوارض واکسن سوال داشتند که بعد از پاسخ‌های وزیر و عدم اقناع نمایندگان سوال کننده، سوالات برای بررسی به صحن ارجاع شد.

وی افزود: برخی سوالات دامنه منطقه‌ای و استانی و برخی هم دامنه ملی داشت که در مورد سوالات منطقه‌ای به وزیر برای رسیدگی و پیگیری مهلت داده شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت افزود: یکی دیگر از سوالات در مورد گرانی تعرفه‌های دندانپزشکی و خدمات تمام شده برای مردم بود که نماینده سوال کننده از پاسخ‌های وزیر قانع نشد بنابراین این سوال هم به صحن علنی برای بررسی ارجاع شد.

شیخی یادآور شد: همچنین در این نشست مشکلات صنایع دارویی مطرح و مقرر شد وزیر بهداشت برای رفع مشکلات آنها تلاش کند و کمیسیون بهداشت پیرو مصوبه دیروز مبنی بر برگزاری نشستی با رئیس جمهور برای بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان، به این موضوع هم ورود کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما