کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترخیص محموله ۱۶ تُنی مواد اولیه دارو با دستور قضایی

1 آذر 1401 ساعت 17:21

رئیس کل دادگستری هرمزگان از ترخیص فوری محموله ۱۶ تُنی مواد اولیه تولید انواع آنتی بیوتیک و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد اسپری تنفسی از بندر شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه قضایی خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ مجتبی قهرمانی گفت: دستور ویژه قضایی برای ترخیص فوری محموله ۱۶ هزار تنی مواد اولیه آنتی بیوتیک و انتقال آن به صنایع داروسازی صادر شده است و این محموله در حال انتقال به کارخانه می‌باشد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای دستور هفته گذشته رئیس قوه قضائیه مبنی بر ورود دستگاه قضایی به مسأله کمبود دارو و کمک و مساعدت مسئولان قضایی به دولت در امر کنترل بازار در این حوزه، امروز جلسه ای تخصصی با موضوع دارو و با حضور مسئولان گمرک، اداره بندر و فعالان حوزه دارو در محل گمرک شهیدرجایی بندرعباس برگزار شد که در جریان آن ضمن بررسی گزارشات واصله، جهت رفع موانع تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

قهرمانی یادآور شد: بعضی از محموله های دارویی در گمرک با مشکلات جزئی مواجه بودند که طی جلسه ای که با حضور مسئولان قضایی، مدیران گمرک و تعدادی از صاحبان کالا در محل گمرک برگزار شد، مشکلات این محموله ها حل شدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان افزود: با توجه به اهمیت ترخیص اقلام دارویی، مأموریت ویژه‌ای به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس داده شد تا ضمن نظارت بر مراحل ترخیص محموله یک میلیون و ۲۰۰ هزار عددی اسپری تنفسی نیز، این محموله امروز از بندر شهید رجایی بارگیری و برای توزیع در بازار ارسال شود.


کد مطلب: 3763

آدرس مطلب :
https://www.khabardaroo.ir/news/3763/ترخیص-محموله-۱۶-ت-نی-مواد-اولیه-دارو-دستور-قضایی

خبر دارو
  https://www.khabardaroo.ir