۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۳۷۶۳

ترخیص محموله ۱۶ تُنی مواد اولیه دارو با دستور قضایی

رئیس کل دادگستری هرمزگان از ترخیص فوری محموله ۱۶ تُنی مواد اولیه تولید انواع آنتی بیوتیک و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد اسپری تنفسی از بندر شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه قضایی خبر داد.
ترخیص محموله ۱۶ تُنی مواد اولیه دارو با دستور قضایی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ مجتبی قهرمانی گفت: دستور ویژه قضایی برای ترخیص فوری محموله ۱۶ هزار تنی مواد اولیه آنتی بیوتیک و انتقال آن به صنایع داروسازی صادر شده است و این محموله در حال انتقال به کارخانه می‌باشد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای دستور هفته گذشته رئیس قوه قضائیه مبنی بر ورود دستگاه قضایی به مسأله کمبود دارو و کمک و مساعدت مسئولان قضایی به دولت در امر کنترل بازار در این حوزه، امروز جلسه ای تخصصی با موضوع دارو و با حضور مسئولان گمرک، اداره بندر و فعالان حوزه دارو در محل گمرک شهیدرجایی بندرعباس برگزار شد که در جریان آن ضمن بررسی گزارشات واصله، جهت رفع موانع تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

قهرمانی یادآور شد: بعضی از محموله های دارویی در گمرک با مشکلات جزئی مواجه بودند که طی جلسه ای که با حضور مسئولان قضایی، مدیران گمرک و تعدادی از صاحبان کالا در محل گمرک برگزار شد، مشکلات این محموله ها حل شدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان افزود: با توجه به اهمیت ترخیص اقلام دارویی، مأموریت ویژه‌ای به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس داده شد تا ضمن نظارت بر مراحل ترخیص محموله یک میلیون و ۲۰۰ هزار عددی اسپری تنفسی نیز، این محموله امروز از بندر شهید رجایی بارگیری و برای توزیع در بازار ارسال شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما