۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۱۸۲۲

انبار ۵۰ میلیارد ریالی احتکار دارو در مهاباد کشف شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران پلیس، انبار داروی احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال را در این شهرستان کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
انبار ۵۰ میلیارد ریالی احتکار دارو در مهاباد کشف شد
به گزارش پایگا ه خبری خبردارو، سرهنگ محمد توحیدی افزود: در ادامه طرح مبارزه با محتکران و مفسدان اقتصادی، ماموران انتظامی مهاباد در پی کسب خبری مبنی بر احتکار دارو در یکی از انبارهای این شهرستان، رسیدگی به موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به اینکه ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان، انبار را بازرسی کردند، اظهار داشت: در این عملیات ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار عدد انواع قرص، شربت، کپسول، آمپول، شیاف، سرم، پماد، قطره چشمی و قطره بینی احتکار شده و خارج از شبکه توزیع، کشف شد.
فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه اینکه ارزش کالای احتکاری از سوی کارشناسان، ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده، اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.
سرهنگ توحیدی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما