۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
کد مطلب : ۱۹۳۲
فردا برگزار می شود:

هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان دارو 

هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان دارو فردا چهارشنبه ساعت ۱۶ در هتل المپیک تهران برگزار می شود.
هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان دارو 
به گزارش پایگاه خبری خبردارو،  هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان دارو هفت عضو اصلی و دو عضو علی البدل دارد که با بیشترین آرا، اعضا انتخاب می شوند.
اتحادیه واردکنندگان دارو به منظور سازمان دهي امور مربوط به واردات دارو ، ارتقاء و تقویت ارتباطات فعالان حوزه دارو و درمان ، برقراری ارتباط سازمان یافته و یکپارچه با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و سایر تشکل ها و سازمانهای ذیربط جهت تامین به موقع داروی مورد نیاز بیماران از سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت کرده است.
اتحادیه واردکنندگان دارو در شرایط سخت تحریم توانسته است داروهای مورد نیاز بیماران را وارد کند و در اختیار آنها قرار دهد.
اتحادیه واردکنندگان دارو طی سه سال گذشته بیش از ۶۵ جلسه با اعضای هیات مدیره و جلساتی نیز با مقامات و مسئولین سازمان غذا و دارو و سایر تشکل ها برگزار کرده است. 
 حضور ۲ نماینده اتحادیه واردکنندگان دارو در جلسات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، حضور نمایندگان اتحادیه در کمیسیون های تخصصی اتاق ایران، برگزاری نشست های تخصصی با همکاری کمیسیون های اتاق ایران، حضور در همایش های تجاری و هیات های تجاری ایران و چین، بلژیک، هندوستان و بلغارستان و حضور در جلساتی مرتبط با اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران و برگزاری دوره های آموزشی باهمکاری شرکت های عضو اتحادیه و سازمان غذا و دارو از دیگر اقدامات اتحادیه واردکنندگان دارو طی سه سال گذشته است.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما