۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
کد مطلب : ۲۸۸۰

تهران نیازمند گسترش مراکز اهدای خون

مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: در پایتخت نیازمند افزایش جذب نیروی انسانی و افزایش بودجه انتقال خون برای بهبود وضعیت خدمات رسانی به بیماران و مراکز درمانی هستیم.
تهران نیازمند گسترش مراکز اهدای خون
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ مصطفی جمالی با اشاره به کاهش نیروی انسانی در سازمان انتقال خون افزود: تعداد نیروی انسانی در انتقال خون استان تهران با کاهش مواجه شده است و همین مسئله باعث کاهش مراکز اهدای خون پایتخت در ۱۰ سال گذشته شده به طوری که ۳۰ درصد خون مورد نیاز بیمارستان‌های استان تهران از طریق استان‌های دیگر تامین می‌شود.

وی گفت: نیروهای طرحی باید قراردادی شوند، یکی از مطالبات اصلی ما مسئله افزایش نیروی انسانی بر اساس نیازهای موجود است تا بتوانیم آمار اهدای خون در پایتخت را به حدی برسانیم که تمام نیاز بیماران و مراکز درمانی استان به خون و فرآورده‌های خون را از انتقال خون استان تهران تأمین کنیم.

جمالی عنوان کرد: خوشبختانه یک زمین ۱۵ هزار متری در شهر پرند، در اختیار ما قرار گرفته است و قصد داریم که با کمک یک خَیر سلامت و در بازه زمانی یک ساله مرکز اهدای خون پرند را افتتاح کنیم و این روند را با کمک استاندار محترم تهران در شهرستان‌هایی همچون پردیس، اسلامشهر و بهارستان ادامه خواهیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما