۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۳۰۶۸

پول ۳ میلیون دوز واکسن "نورا" پرداخت نشده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله گفت: ۵ میلیون دوز واکسن نورا تولید کردیم که سه میلیون دوز آن را وزارت بهداشت خریداری کرده اما هزینه آن را نپرداخته و دو میلیون دوز دیگر هم در انبارها باقی‌مانده است.
پول ۳ میلیون دوز واکسن "نورا" پرداخت نشده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ دکتر حسن ابولقاسمی افزود:در اوج کشتار کرونا همه کارشناسان می‌دانستند که راه‌حل اصلی مقابله با آن واکسن است به همین دلیل ما نیز برای رفع نیاز کشور به سمت تولید واکسن رفتیم، در آن زمان فکر می‌کردیم که بهترین و کم عارضه‌ترین واکسن، از نوع نوترکیب است و اکنون نیز که واکسن «نورا» را در این دانشگاه تولید کردیم و نتایج آن را مشاهده کردیم به همان نتیجه رسیدیم.

وی افزود: هر محصولی در مسیر تولید خود با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد شد که باید بر این مشکلات فائق آمد ما نیز این مشکلات را داشتیم، اما خوشبختانه مانع ادامه کار نشد و توانستیم یک واکسن خیلی خوب تحویل وزارت بهداشت بدهیم.

ابولقاسمی ادامه داد: ما ۵ میلیون دوز واکسن نورا تولید کردیم که سه میلیون دوز آن را وزارت بهداشت خریداری کرد و قرار بود دو میلیون دوز دیگر را نیز بخرد، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است و این واکسن‌های باقی‌مانده در انبار هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما