۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۳۴۵۱

دستور دادستان برای توزیع سرم های انبار فرودگاه ظرف ۴۸ ساعت

دادستان تهران با استماع مشکل ترخیص ۱۸۰ هزار واحد سرم موجود در انبار عمومی فرودگاه امام(ره) دستور داد محموله ها با نظارت سازمان غذا ودارو ظرف ۴۸ساعت ترخیص و برای رفع نیاز مراکز درمانی توزیع شوند.
دستور دادستان برای توزیع سرم های انبار فرودگاه ظرف ۴۸ ساعت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از انبارهای اداره کل گمرک استان تهران گفت: کالاهای سلامت محور موجود در انبارهای گمرک باید در محل مناسب و مورد تایید سازمان غذا و دارو نگهداری شوند.

وی در خصوص نگهداری شیرخشک‌های رژیمی که مدتی از نگهداری آن‌ها در انبار گمرکات استان تهران می‌گذرد، افزود: این کالاها جزو اقلام سلامت محور هستند. باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شده و به انبارهای دارای درجه حرارت مناسب با نظر سازمان غذا و دارو  منتقل شوند.

صالحی با بیان اینکه در بازدید از انبارهای گمرکات استان تهران یکسری اقلام از مدت‌ها و سال‌های گذشته در محل نگهداری شده بودند، گفت: برای بررسی و تعیین تکلیف این اقلام دستورات ویژه‌ای صادر شد.

دادستان تهران همچنین دستور تشکیل قرارگاه تعیین تکلیف کالاهای بلاتکلیف موجود در انبارهای عمومی گمرکات و سازمان اموال تملیکی را صادر کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما