۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۳۵۳۷

مجازات آرایشگاه ها و افراد غیر متخصص در صورت مداخلات پزشکی

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: محدودیت منابع و نیروی انسانی برای نظارت باعث شده شاهد ورود مراکز غیر مجاز و افراد غیر متخصص در عرصه درمان باشیم.
مجازات آرایشگاه ها و افراد غیر متخصص در صورت مداخلات پزشکی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ محمدعلی محسنی بندپی در مورد ورود غیر قانونی آرایشگاه‌ها به مباحث خدمات درمانی و زیبایی افزود: افرادی که به غیر از تخصص خود به مسائلی ورود می‌کنند که با جان انسان‌ها سرو کار دارد باید به مجازات برسند، تنها راه مبارزه با این تخلفات گزارشات مردمی و ورود جدی قوه قضائیه به این مسئله است.

وی ادامه داد: نقش نظارت برای کنترل کمی و کیفی بی تردید موثر است و در این عرصه مراکز بهداشت و درمان دانشگاه های علوم پزشکی باید ورود جدی برای کنترل و نظارت عینی به کار بگیرند اما محدودیت منابع و نیروی انسانی باعث شده شاهد ورود مراکز غیر مجاز و افراد غیر متخصص در عرصه درمان باشیم.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: رشد خدمات زیبایی مربوط به پزشکی در آرایشگاه‌ها طی سال‌های اخیر افزایش بسیار زیادی داشته به گونه‌ای که شاهد رشد شکایت و نارضایتی مردم از خدمات دریافت شده هستیم، برخی از این کارها به آسیب‌های غیر قابل جبران ختم می‌شود.

وی افزود: افرادی که برای دریافت خدمات زیبایی در حیطه پزشکی به مراکز غیر تخصصی رجوع می‌کنند باید مطمئن باشند که چنین مراکزی مجوز فعالیت در حوزه خدمات بهداشتی دارند یا خیر؟ همچنین درنظر بگیریم اشخاصی که مبادرت به مداخلات درمانی می‌کنند، آیا مدرک تحصیلی آنها متناسب با اقدامات انجام شده است؟
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما