۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۳۶۸۱

پزشکان بازداشتی آزاد شدند بجز یکنفر

رییس کل سازمان نظام پرشکی گفت: دوستان ناجا همکاری بسیار خوبی داشتند تا همه بازداشتی های جامعه پزشکی در حوادث روز چهارشنبه گذشته آزاد شوند به جز یک نفر که آن هم در حال پیگیر کارش هستیم و پرونده‌اش دچار اشکالاتی شده است.
پزشکان بازداشتی آزاد شدند بجز یکنفر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ دکتر محمد رییس‌زاده درباره آخرین پیگیری‌ها برای آزادی بازداشت‌شدگان جامعه پزشکی افزود: در این راستا به اتفاق جمعی از اعضای شورای عالی و جمعی از اعضای مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی، دیداری با دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی داشتیم و همان روز هم دیداری را با سردار میراحمدی دبیر شورای امنیت کشور و معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور داشتیم.

وی ادامه داد: همچنین با دادستان تهران آقای صالحی تماسی داشتیم و جلسه و تماس‌های مکرری را با دوستان‌مان در ناجا داشتم و تمام تلاش‌مان را انجام دادیم که هرچه سریع‌تر اعضای جامعه پزشکی آزاد شوند. 

رییس کل سازمان نظام پزشکی گفت: سردار میراحمدی نیز قول دادند که تعداد معدود و کمی هم که بازداشت شده بودند، در اسرع وقت آزاد شوند.

رییس‌زاده همچنین درباره برخی اظهارات مبنی بر ورود نیروهای انتظامی و امنیتی به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، گفت: من همه دغدغه‌هایی را که اعضای جامعه پزشکی در زمینه مباحث مختلف داشتند، جزء به جزء  پیگیری کردم. در جلسه با آقای میراحمدی هم این موارد را مطرح کردم که به طور جدی پیگیرند. واقعا و صادقانه اگر موردی در این زمینه اثبات شود، حتما برخورد می‌شود. البته موارد و گزارش‌هایی به ما رسیده است، اما هنوز در این زمینه به اثبات نرسیدیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما